اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

دهیاران مشکلات مدارس روستایی را پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: دهیاران وظایف گسترده‌ای بر عهده دارند از جمله این که مشکلات مدارس روستایی را پیگیری کرده و به مسئولان انتقال دهند.

دهیاران مشکلات مدارس روستایی را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز فرماندار و بخشدار چرام به همراه سایر مسئولان این شهرستان از تمام دهیاری‌ها و مدارس روستاها بازدید به عمل آوردند.

در حاشیه این مراسم که مشکلات و کمبودهای مدارس از زبان دهیاران و مدیران گفته می‌شد توسط فرماندار همه این مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا نیکروز با بیان این که کمک به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت وظیفه همه ما بوده، اظهار داشت: باید در جهت ارتقای کمیت و کیفیت برنامه‌های آموزشی تلاش کنیم.

وی افزود: باید تمام همت و تلاش خود را در جهت ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان این آینده‌سازان میهن اسلامی به کار گیریم.

فرماندار چرام کسب علم و دانش را یکی از مهم‌ترین موضوعات روز جامعه ذکر کرد و عنوان داشت: عزت و افتخار امروز ما مدیون رشادت‌ها و زحماتی است که رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس متحمل شده و امروز باید جوانان و نوجوانان ما در سنگر علم و معرفت دینی ادامه دهنده راه آن‌ها باشند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به پیشرفت چشمگیر جوانان شهرستان چرام در زمینه‌های مختلف علم و دانش گفت: دانشجویان ما که دانش‌آموزان دیروز بوده‌اند تاکنون توانسته‌اند به مقام‌های عالی دست پیدا کنند که این تجلی بالا بودن ارزش و جایگاه علم در نزد آنان است.

محمدقلی جمالی نیز در ادامه با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور سراسری بیان کرد: در سال جاری تعداد 50 کلاس در سطح شهرستان افزوده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز با تلاش و پشتکار دانش‌آموزان بتوانیم شاهد رشد و افزایش این موفقیت‌های دانش‌آموزان باشیم.

گفتنی است این آیین با برنامه‌های فرهنگی دیگری همراه بود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول