اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تحویل 100 کامیون حمل زباله

153 پروژه دهیاری‌های فارس افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با تحویل 100 دستگاه کامیون حمل زباله به تعاونی دهیاری‌های فارس، 153 پروژه روستاهای استان افتتاح شد.

153 پروژه دهیاری‌های فارس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در مراسم نمادین تحویل این کامیون‌ها، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فارس اظهار داشت: امام (ره) هفته دولت را در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بنا نهادند تا این هفته یادبودی از خدمت به مردم بر مبنای اخلاص و تقوای الهی باشد و در همین هفته دولتمردان گزارش خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهند.

حسن فیاض‌پور افزود: امروز پس از گذشت سه دهه از عمر نظام اسلامی، ولایت‌پذیری محض شهیدان رجایی و باهنر و انقلابی‌بودن آنها به معنای نفی استیلای قدرت‌های سلطه‌گر با تکیه بر حضور مردم و رهنمون‌های ولی‌فقیه باید سرلوحه کار دولتمردان قرار گیرد.

وی ادامه داد: دولت‌های نهم و دهم با همین خط‌مشی خدمات فراوانی را با محوریت عدالت‌گستری در نقاط محروم و روستاها به ثبت رساندند که در دهه‌های اخیر کم‌نظیر بود.

فیاض‌پور اضافه کرد: با استقرار تیم مدیریت اجرایی جدید و حضور استانداری بسیجی و ارزشی در این استان، خدمات دولت در سطح روستاهای فارس با تعریف ساختاری جدید در دهیاری‌ها آغاز شد.

وی اضافه کرد: افزایش بهره‌وری در خدمات، هدفمندکردن اعتبارات و سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها باعث شد تا در زمانی کم تحولاتی گسترده در تمام روستاهای استان دیده شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فارس اضافه کرد: در همین راستا در سال 90 برنامه‌ریزی‌های وسیعی انجام شد که در سال جاری شاهد بخشی از نتایج آن هستیم.

به گفته وی، اجرایی‌شدن یک‌هزار پروژه برای سال 90 و 91 در دستور کار قرار داشت که علاوه بر طرح‌هایی که پیش از این انجام شده است، همزمان با تحویل نمادین 100 کامیون حمل زباله، 153 پروژه آن افتتاح شد.

فیاض‌پور تصریح کرد: از این 153 پروژه، 59 پروژه مربوط به ساختمان دهیاری‌ها، 54 پروژه بهسازی معابر، 21 پروژه بوستان روستایی، یک پروژه تسطیح زمین ورزشی، یک سالن چند منظوره، یک میدان میوه و تره‌بار، 15 پروژه ساماندهی آرامستان و غسال‌خانه، یک پروژه روشنایی معابر و پایگاه آتش‌نشانی بوده است که در مجموع با اعتبار 8 میلیارد و 800 میلیون تومان در استان افتتاح شد.

وی در ادامه به پوشش صددرصدی بیمه روستائیان و عشایر در پنج شهرستان اشاره کرد و از پوشش 75 درصدی بیمه روستایی در مابقی شهرستان‌های استان خبر داد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول