اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم مهرماه گشایش می‌یابد

دهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تبریز با 110 هزار عنوان کتاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هشتم تا چهاردهم مهرماه جاری با 110 عنوان کتاب در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد.

دهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تبریز با 110 هزار عنوان کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی داننده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حضور هزار ناشر کشوری و بین‌المللی از ده کشور جهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گستره برگزاری و جامعیت نمایشگاه کتاب تبریز گفت: 110 هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف در این نمایشگاه ارائه می‌شود که 70 هزار عنوان آن به زبان فارسی بوده و 40 هزار عنوان نیز به زبان‌های مختلف ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین زمان برگزاری این نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شروع فصل تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و به تناسب نیازهای ایجاد شده در آغاز مهر، این نمایشگاه بستر مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای این قشر از جامعه است.

داننده با بیان اینکه سال گذشته 650 میلیون تومان بن در طول برگزاری نمایشگاه به فروش رسید، گفت: این رقم امسال 700 میلیون تومان بوده و پنجاه میلیون افزایش یافته است.

وی افزود: کتاب‌ها با 40 درصد تخفیف به خریداران ارائه شده و 20 درصد از تخفیفات از طریق ناشران و 20 درصد نیز از طریق بن اعمال می‌شود.

وی برنامه‌های جنبی این نمایشگاه را بسیار غنی و شامل موضوعات روز عنوان کرد و گفت: این بخش امسال در سالن شهریار و در فضایی متفاوت برگزار می‌شود.

داننده همچنین از برگزاری نمایشگاه مطبوعات همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در سالن شهریار خبر داد.

وی همچنین خدمات پستی، حمل بار برای ارسال کتاب به خریداران و همچنین همکاری اتوبوسرانی برای تردد راحت‌تر به محل نمایشگاه را از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقای کیفیت و خدمات‌دهی در نمایشگاه امسال عنوان کرد.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هشتم تا چهاردهم مهرماه جاری از ساعت 13 تا 21 در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول