اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کتابخانه آستان قدس رضوی

نمایشگاه عکس و کتاب‌ با موضوع جنگ تحمیلی برپا شد

خبرگزاری فارس: رئیس امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاهی از عکس‌ها و کتاب‌های ارزشمند با موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برپا شد.

نمایشگاه عکس و کتاب‌ با موضوع جنگ تحمیلی برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مهدی قیصری نیک با بیان اینکه نمایشگاهی از عکس‌ها و کتاب‌های ارزشمند با موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برپا شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه از میان عکس‌های ارزشمند مرکز اسناد آستان قدس رضوی مجموعه ارزشمندی انتخاب و در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

رئیس امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جماعت به امامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع رزمندگان اسلام، حضور آیت الله واعظ طبسی در جمع طلاب اعزامی به مناطق عملیاتی، حضور تولیت عظمای آستان قدس رضوی در مناطق آسیب دیده جنگ در شهر هویزه، مراسم رژه رزمندگان اسلام به مناطق عملیاتی، رزمندگان اسلام در خطوط مقدم جبهه، مراسم رژه خواهران بسیجی در مشهد مقدس، تشییع شهدای دوران دفاع مقدس در حرم مطهر امام رضا(ع) و شهید صیاد شیرازی و شهید برونسی در دوران دفاع مقدس برخی از عناوین عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه است.

وی با اشاره به وجود کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در کتابخانه آستان قدس رضوی افزود: در این کتابخانه حدود 14 هزار نسخه مشتمل بر 3 هزار و 100 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس وجود دارد که سعی شده این کتابها در کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس در اختیار علاقه‌مندان به حوزه دفاع مقدس قرار گیرد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول