اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

عملکرد مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان مطلوب است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: عملکرد مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان مطلوب است.

عملکرد مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز سعادتی ناحیه یک زنجان اظهار کرد: خوشبختانه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان پس از آغاز به کار این مجمع اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان همواره در انجام اعمال خیر پیشرو هستند، اضافه کرد: تاکنون مدارس بسیاری توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان ساخته شده است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به تخریب چهار مدرسه استان زنجان در سال تحصیلی گذشته و به منظور اجرای بهتر طرح سبزه‌میدان اضافه کرد: امسال دانش‌آموزانی که سال گذشته مدرسه آنها تخریب شد، در یک مدرسه خیر‌ساز مشغول به تحصیل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح سبزه میدان خدمت بزرگی به مردم استان زنجان است، تصریح کرد: تاکنون اقدامات بسیاری در طرح سبزه‌میدان انجام شده و فاز نخست آن رو به اتمام است.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان اظهار کرد: در طول شش سال متمادی این مجمع رتبه نخست کشوری را در بین استان‌های کشور کسب کرد که این موضوع یکی از افتخارات بزرگ برای خیران استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه در ساخت مدارس خیرساز همواره 50 درصد دولت و 50 درصد نیز خیران کمک کرده‌اند، اضافه کرد: از مردم همیشه در صحنه و خیر و نوع‌دوست استان زنجان انتظاری جز این نیست.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر پروژه‌های خیرساز استان زنجان اضافه کرد: امسال و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 15 مدرسه به صورت همزمان در استان زنجان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها با همت خیران استان زنجانی ساخته شده و موجب بهره‌مندی تعداد بسیاری از دانش‌آموزان از نعمت درس خواندن شده‌ است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول