اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس محلی:

حقوق زندانیان رعایت شود / ارتباط مؤثر دادگستری با مردم لازم است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر با تاکید بر لزوم رعایت حقوق زندانیان و مردم در تعامل با دستگاه قضایی گفت: ارتباط مؤثر دادگستری با مردم لازم است.

حقوق زندانیان رعایت شود / ارتباط مؤثر دادگستری با مردم لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم حیدری‏لقب ظهر امروز در نخستین نشست کمیسیون‏های تخصصی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر که در مجتمع فرهنگی و هنری دامغانیان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: پاسخ به نامه‏ها و درخواست‏های مردمی از مهم‏ترین بخش‏های فعالیتی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس محلی است.

وی ادامه داد: کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس محلی در راستای حل مشکلات مردم در بخش‏های قضایی و حقوقی تلاش بسیاری انجام داده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان سمنان اضافه کرد: ارسال نامه‏های متعدد به دستگاه‏های اجرایی استان سمنان به منظور برطرف شدن مشکلات حقوقی مردم از مهم‏ترین فعالیت‏های کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر است.

حیدری‏لقب تصریح کرد: بررسی طرح‏ها و پیش‏نویس لوایح و برنامه‏های در دست اجرای مجلس شورای اسلامی به منظور در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم به نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از فعالیت‏های دیگر این کمیسیون به شمار می‏آید.

وی بیان کرد: بررسی عملکرد دادگستری کل استان سمنان و ایجاد ارتباط موثر و مناسب با دادگستری به منظور حل مشکلات مردم از دیگر بخش‏های فعالیت در این کمیسیون است.

رئیس کمیسیون حقوقی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر بررسی و حل مشکلات اداره کل زندان‏ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان را از وظایف دیگر کمیسیون حقوقی مجلس محلی عنوان کرد.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول