اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

نسل جدید باید با الگوگیری از شهدا برای آبادانی کشور تلاش کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک با بیان اینکه پاسداشت هفته دفاع مقدس یک وظیفه ملی است، نسل جوان باید در انجام مسئولیت‌های خود از شهدا الگو بگیرند و آنان را سرمشق خود قرار دهند.

نسل جدید باید با الگوگیری از شهدا برای آبادانی کشور تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانانی است که راه امام حسین(ع) و شهدای کربلا را ادامه داده و به جهانیان ثابت کردند که تفکر بسیجی و شهادت‌طلبی همچنان در نظام اسلامی جاودانه است.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن در طول دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس دشمن سعی داشت با ایجاد جنگ، نظام جمهوری را ساقط کند اما رزمندگان، شهدا و ایثارگران با همه وجود، توطئه دشمن را با بهره‌گیری از مبانی دینی خنثی کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک بیان داشت: دشمن درصدد از بین بردن ایمان، انگیزه، عشق، بی‌اعتقاد کردن نسل جوان نسبت به دین و انقلاب، حمله به باورها و ارزش‌های نظام، مخدوش کردن عقاید فرهنگی و تضعیف روحیه مسئولان و مردم است.

دهقانی افزود: امروز وظیفه ما است که ضمن تجدید میثاق با امام راحل عظیم‌الشأن و شهیدان گرانقدر و با عمل به فرامین مقام معظم رهبری نسل جدید را با شهدا و ارزش‌های گرانبهای دفاع مقدس آشنا کنیم.

سرپرست فرمانداری بستک مهم‌ترین برنامه‎های هفته دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی عنوان کرد و بیان داشت: عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است و ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری‌های آنان را به نسل جوان امروزی انتقال دهیم.

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای مراسم صبحگاه، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه، محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی و فرهنگی، عیادت از بیماران و اهدای خون، نشست بصیرتی سیاسی شهرستان، برگزاری یادواره شهدا، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، اجرای گشت‌های عملیاتی و تشویق و تکریم بسیجیان برتر محلات از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بستک است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول