اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس کشور خبر داد

برگزاری رزمایش فرهنگی هنری در 31 استان کشور/ راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس در تهران

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری 31 رزمایش‌ فرهنگی هنری در 31 استان کشور خبر داد.

برگزاری رزمایش فرهنگی هنری در 31 استان کشور/ راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، داود غیاثی‌راد ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد واحد سنندج اظهار کرد: در این رزمایش‌های فرهنگی و هنری جلوه‌های از ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران به ویژه رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی برای مردم به نمایش گذاشته شده است.

وی به برگزاری بیش از 120 عنوان برنامه مختلف در سطح کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها از 31 شهریور ماه آغاز شده و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

وی از راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس به همت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در تهران خبر داد و افزود: بزرگ‌ترین پرچم ایران در این باغ به اهتزاز در خواهد آمد.

به گفته معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار کشور، این باغ موزه در قالب هشت سالن دیجیتالی ایجاد شده که انتهای آن به ساخت مسجدی مشابه مسجد جامع خرمشهر منتهی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از 50 عنوان کتاب در مورد دفاع مقدس با محتوایی ادبیات پایداری و فرهنگ جهاد و شهادت منتشر شده است.

غیاثی‌راد همچنین از پخش شش فیلم سینمای جدید با موضوع دفاع مقدس در طول این هفته از 18 شبکه‌ مختلف صدا و سیما خبر داد و گفت: شور شیرین و روزهای زندگی از جمله این فیلم‌ها است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در 151 نمایندگی ایران اسلامی در سایر کشورها برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تبیین زندگینامه شهیده ناهید فاتحی‌کرجو (شهید شاخص جامعه زنان کشور)، از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا زندگینامه این شهیده را همچون دهقان فداکار در کتاب‌های درسی بگنجانند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول