اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشرویه:

استکبار برای مقابله با اسلام میلیاردها هزینه می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشرویه با محکوم کردن توهین به پیامبر اعظم (ص) گفت: در راستای همین جنگ رسانه‌ای تبلیغاتی شاهدیم که استکبار اعتبارات میلیاردی برای انتشار این فیلم در اینترنت هزینه می‌کند.

استکبار برای مقابله با اسلام میلیاردها هزینه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام مرتضی عمارلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای به تصویر کشیدن حق است.

وی با بیان اینکه بنا بر منویات مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا نیز کمتر از شهادت نیست، تاکید کرد: در دوران فعلی که از جنگ نظامی خبری نیست گرامیداشت و تداوم یاد و خاطره شهدا و انتقال ارزش‌های آنان به نسل جدید از بزرگ‌ترین وظایفی است که بر گردن ما نهاده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بشرویه با اشاره به جنگ رسانه‌ای غرب علیه ایران تاکید کرد: امروز نقش خبرنگاران ما به عنوان افسران جنگ نرم در مقابله با توطئه رسانه‌ای غرب بسیار مهم است.

عمارلو با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید در راستای تقویت ارزش‌ها و مبانی مکتب تشیع و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین آن برای نسل جدید گام‌های بیشتری بردارند، گفت: امروز دشمنان با به راه انداختن جنگ رسانه‌ای سعی در وارونه نشان دادن حق در دنیا را دارند.

وی اضافه کرد: در برهه حساس جنگ تحمیلی رزمندگان ما با اقتدار به همین ارزش‌های مقدس اسلام و انقلاب با دست خالی در مقابل رژیم بعثی عراق پیروز شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بشرویه گفت: در دنیای امروز که در زمینه اطلاع‌رسانی رسانه‌ها حرف اول را می‌زنند دشمنان با تبلیغات سوء سعی بر این دارند که مخاطبان را به نفع خود در تشخیص حق گمراه کنند.

عمارلو با محکوم کردن اقدام اخیر استکبار در توهین به پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد: در راستای همین جنگ رسانه‌ای تبلیغاتی شاهدیم که استکبار اعتبارات میلیاردی برای انتشار این فیلم در اینترنت هزینه می‌کند.

وی افزود: دشمنان با توهین به ساحت خاتم‌الانبیا (ص) و ارزش‌های دین مبین اسلام سعی در به انحراف کشاندن اذهان عمومی دنیا بر ضد اسلام را دارند که این امر هوشیاری بیش از پیش ملل مسلمان را می‌طلبد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول