اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان مطرح کرد

چاپ 800 مقاله از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مجلات معتبر دنیا‌

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: هم‌اکنون 800 مقاله از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مجلات معتبر دنیا به چاپ می‌رسد.

چاپ 800 مقاله از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مجلات معتبر دنیا‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش ccu مراقبت‌های ویژه قلب بیمارستان امیرالمومنین (ع) اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین ‌بار بیماری‌هایی که بر افراد وارد می‌شود به دلیل بهداشت فردی، نوع تغذیه و محیط زیست است که برای رفع این مشکل نیاز به حضور مردم در این عرصه است.

وی مثل همیشه پیشرفت مقالات علمی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی 33 سال را از افتخارات این استان نام برد و تاکید کرد: در سال 1357، تعداد مقاله پزشکی چاپ شده در نشریات بین‌المللی دو عدد و در سال 84 این تعداد به 44 عدد رسید که هم‌اکنون 800 مقاله از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مجلات معتبر دنیا به چاپ می‌رسد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تحریم ایران را به خوبی می‌توان در عرصه تجهیزات پزشکی لمس کرد، ادامه داد: برای تجهیز و راه‌اندازی بخش‌های ccu، icu و نیروی انسانی این بخش‌ها با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو هستیم و نیاز به اعتبارات گزافی است.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی بخش‌های ccu و icu با پنج تخت تا هفت تخت خبر خوشایندی در جامعه پزشکی است زیرا برای تاسیس همین تعداد تخت بخش‌های مراقبت‌های ویژه با مشکلات زیادی برای واردکردن دستگاه‌‌های آن روبه‌رو هستیم.

ذاکراصفهانی ادامه داد: سال گذشته سفت‌کاری بخش ccu بیمارستان امیرالمومنین (ع) آغاز و امسال این بخش به بهره‌برداری رسید و این نشانی از توسعه عمرانی ساختمان‌ها در استان است.

وی توسعه و پیشرفت مراکز عمرانی در شهرستان‌های اصفهان و از جمله نائین، خوانسار را از افتخارات این دولت دانست و افزود: سعی شده با تجهیز، نوسازی و ساختمان‌سازی در شهرستان‌ها در مرحله اول از مهاجرت روستاییان به شهر اصفهان پیشگیری شود و در مرحله دوم مهاجرت معکوس را در شهرستان‌ها ایجاد کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه زیرساخت‌های به نسبت خوبی در شهرستان‌ها ایجاد شده است و اظهار کرد: هم‌اکنون در 27 روستای اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و تلاش شده تا پایان دولت دهم تمام روستاها به شبکه گازرسانی مجهز شوند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول