اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) خبر داد

افزایش 5 برابری نامه‌های ارسالی به جشنواره امام رضا (ع)

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی هفتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) گفت: بیش از 83 هزار نامه به دبیرخانه جشنواره نامه‌ای به امام رضا ارسال شده که نسبت به سال گذشته از افزایش حدود پنج برابری برخوردار است.

افزایش 5 برابری نامه‌های ارسالی به جشنواره امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس زارع در حاشیه جشنواره نامه‌ای به امام رضاع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال استقبال بی‌نظیری از جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) شده است.

وی با بیان اینکه نامه‌ها سرشار از عواطف، احساسات و ارادت به ائمه و به ویژه امام رضا (ع) است، تصریح کرد: ایرانیان به همه ائمه ارادت دارند اما وجود بارگاه ملکوتی امام رضا، ارادت مردم را به ایشان چند برابر کرده است.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: مازندران هفتمین سال میزبانی جشنواره نامه‌ای به امام رضا را طی می‌کند و در تمام این سال‌ها، تعداد نامه‌ها سیر صعودی داشته است اما امسال بیش از 83 هزار نامه رسیده و شاهد افزایش حدود پنج برابری نامه‌های ارسالی به دبیرخانه، نسبت به سال گذشته هستیم.

زارع تصریح کرد: انتظار از مردم شیعه و ولایت دوست ایران و به ویژه مازندران همین بود و پیش‌بینی افزایش تعداد نامه‌های ارسالی را داشتیم.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه هفتمین دوره از جشنواره سراسری نامه‌‌ای به امام رضا (ع) صبح روز دوشنبه سوم مهر ماه در مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد برگزار می‌شود، یادآور شد:‌ منتخبان این جشنواره مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول