اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

سیره رضوی مهم‌ترین معیار داوری آثار جشنواره تئاتر ضامن آهو است

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: یکی از مهم‌ترین معیارهای داوری آثار ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان توجه به متون نمایشی و عروسکی به سیره رضوی و ارتباط محتوایی قوی با موضوع جشنواره است.

سیره رضوی مهم‌ترین معیار داوری آثار جشنواره تئاتر ضامن آهو است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مریدی‌زاده ظهر امروز در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین معیارهای داوری آثار ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو توجه به متون نمایشی و عروسکی به سیره رضوی و ارتباط محتوایی قوی با موضوع جشنواره است.

وی افزود: شاید یکی از کاستی‌های وارد بر دوره‌های قبلی این جشنواره عدم توجه کافی پدیدآورندگان و کارگردانان به این شاخص بود.

دبیر این جشنواره ادامه داد: در ششمین دوره جشنواره، موضوع یاد شده طی رایزنی با داوران بازبین و نهایی مورد تأکید ویژه قرار گرفت.

مریدی‌زاده اضافه کرد: همچنین مباحث فنی و کارشناسی تئاتر کودک و نوجوان نیز مورد توجه بود و به همین دلیل تعدادی از بهترین متخصصان و کارشناسان تئاتر کودک و نوجوان به عنوان داور این دوره از جشنواره انتخاب شدند.

به گفته مریدی‌زاده، داوران انتخاب شده علاوه بر تحصیلات آکادمیک از تجارب و سوابق بسیار خوبی در حوزه فعالیت خود برخوردار هستند.

ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ضامن آهو با حضور 150هنرمند منتخب کشور از 28 شهریور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز شده و تا دوم مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول