اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) خبر داد

همکاری گسترده دستگاه‌های قم در برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: در سال جاری دستگاه‌های مختلف قم همکاری خوبی در برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در استان داشته‌اند.

همکاری گسترده دستگاه‌های قم در برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم،  رضا حافظی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در قم برپا شده اظهار کرد: گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در راستای هدایت مردم است و بزرگداشت وقایع عظیمی چون دفاع مقدس نیز در همین مسیر صورت می‌گیرد.

وی افزود: نمایشگاه دفاع مقدس در قم نیز با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هدایت نسل امروز از طریق انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به جوانان کنونی برپا شده است.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در سال‌های گذشته گفت: کمبودها و کاستی‌های این نمایشگاه در طول سال‌های اخیر برطرف شده‌ و این نمایشگاه در سال جاری نسبت به قبل دارای ویژگی‌های بیشتری است.

این مسئول با بیان اینکه تعداد غرفه‌های نمایشگاه یاد یاران در قم در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش داشته عنوان کرد: ویژه برنامه‌هایی نیز برای نوبت شب در نظر گرفته شده و به یقین این برنامه‌ها سبب جذب بیشتر بازدیدکنندگان خواهد شد.

حافظی خاطر نشان کرد: عملیات محرم نیز امسال بازسازی می‌شود و مردم شریف و شهیدپرور قم می‌توانند با ابعاد مختلف این عملیات غرورآفرین آشنا شوند.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) از تعامل با برخی ادارات و نهادها در راستای هر چه بهتر برگزار کردن این نمایشگاه خبر داد و افزود: این مسئله علاوه بر غنای بیشتر نمایشگاه موجب تأثیرگذاری بر روی کارکنان این دستگاه‌ها نیز شده و به یقین آنها از این پس رفتاری بهتر و متناسب با فرهنگ جبهه‌ها با ارباب رجوع خواهند داشت.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است مدارس استان نیز در قالب اردوهایی دانش‌آموزان را برای بازدید از نمایشگاه یاد یاران به این منطقه اعزام کنند.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اقدامات فرهنگی و نرم‌افزاری در نمایشگاه دفاع مقدس امسال گفت: تشکیل ستاد خبری نیز به منظور انعکاس بهتر اخبار نمایشگاه و نظرات بازدیدکنندگان صورت گرفته است.

این مسئول افزود: از حیث امنیتی نیز نگاه عمیقی به نمایشگاه صورت گرفته زیرا با توجه به تهدیدات دائمی دشمنان این مسئله پیشرفت کرده و تمام جنبه‌های آن مدنظر قرار گرفته‌اند بنابراین امیدواریم با عنایات الهی بدون هیچ مشکلی نمایشگاه دفاع مقدس امسال نیز همچون سال‌های گذشته برگزار شده و سبب آشنایی اقشار مختلف مردم قم با ابعاد گوناگون دفاع مقدس شود.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول