اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرلنگه:

دفاع مقدس معادلات جهانی معمول را بر هم زد

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرلنگه گفت: دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند.

دفاع مقدس معادلات جهانی معمول را بر هم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه مسعود قانعی‌فرد طی نشستی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‏‌های عزت‌آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

وی تصریح کرد: زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم‏‌اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

فرماندار بندرلنگه اضافه کرد: 31 شهریورماه یادآور سرخ‌ترین لحظه‌ها و سرسبزترین فداکاری‌های فرزندان این انقلاب است.

وی افزود: بی‌تردید دوران دفاع مقدس، پایه‌های استوار نظام جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کرد و خوداتکایی، خلاقیت و ابتکار را برای نسل‌های آینده به ارمغان آورد که امروز ملت بزرگ ایران ثمره آن را در عرصه‌های مختلف علمی تجربه می‌‌کند.

قانعی‌فرد دوران دفاع مقدس را یادآور استقامت و دلاورمردی شهیدان و شاهدانى که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ سرافراز این مرز و بوم را نگاشته‌اند دانست و افزود: این استقامت و پایمردی که منشعب از ایمان به خدا، وحدت و یکپارچگی ملت ایران است در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی بیان داشت: از مهم‏‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس، شناساندن انقلاب اسلامی است، که انقلابی نوپا که با ایستادگی در برابر قدرت‏‌های بزرگ، خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند شناساند و دفاع جانانه رزمندگان اسلام در مقابل امپریالیسم بر جدیّت و قطعیت آن افزود و امروزه در سطح جهانی انقلابی فراگیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی و توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.

قانعی‌فرد افزود: این حادثه عظیم، بی‌شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه‌آفرینی را در نسل‌های بعد بر جای خواهد گذاشت.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول