اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعی از مسئولان و فرهنگیان کوثر:

اهانت به پیامبر (ص) ناتوانی آمریکا در بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: جمعی از مسئولان و فرهنگیان شهرستان کوثر با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: اهانت اخیر فیلمساز امریکایی صهیونیستی به پیامبر گرامی اسلام (ص) نشانه ناتوانی امریکا و صهیونیسم در مهار خیزش عظیم ملت‌های مسلمان است.

اهانت به پیامبر (ص) ناتوانی آمریکا در بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوثر، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان کوثر با صدور بیانیه و امضای طوماری توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: استکبار جهانی به سردمداری صهیونیسم با انتشار فیلم و کاریکاتور موهن و اهانت به پیامبر اکرم (ص) عجز و ناتوانی خود را به جهانیان نشان داد.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک عاملان کوردل پشت صحنه جنایت در ارزیابی ماهیت و جایگاه ذلت بار خود در افکار عمومی جهان اسلام و میزان رشد فکری و بیداری مسلمانان جهان دچار اشتباه هستند.

در این بیانیه‌ آمده است: این اقدام دل‌های مسلمانان سراسر جهان را جریحه‌دار و خشم آنها را نسبت به استکبار و ایادی آن بیشتر کرد و به طور یقین این حرکت‌های توطئه آمیز نتیجه معکوسی خواهد داشت و ذلت بیشتر استکبار و صهیونیسم را به دنبال دارد.

مسئولان و اهالی شهرستان کوثر با صدور این بیانیه در حمایت از ساحت مقدس و ملکوتی پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) ضمن محکوم کردن اهانت اخیر فیلمساز امریکایی صهیونیستی به پیامبر گرامی اسلام (ص) این اقدام شنیع را نشانه ناتوانی امریکا و صهیونیسم در مهار خیزش عظیم ملت‌های مسلمان و گسترش روزافزون اسلام ناب محمدی (ص) عنوان کردند.

در پایان این بیانیه آمده است: از همه ملت‌های مسلمان جهان می‌خواهیم در سایه عنایات پروردگار متعال و آموزه‌های پیامبر عظیم‌الشان اسلام با اتحاد و یک دلی و پرهیز از تفرقه در برابر توطئه‌های شوم و نفرت انگیز استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و اسرائیل غاصب ایستادگی کنند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول