اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجا‌ن‌شرقی خبر داد

دستگیری 35 معتاد و فروشنده مواد مخدر در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلانشهر تبریز، 35 معتاد خطرناک و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

دستگیری 35 معتاد و فروشنده مواد مخدر در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید باغبان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده شهری عملیات منسجم پلیسی با شرکت عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان ویژه و کلانتری 21 تبریز در یکی از مناطق آلوده حاشیه کلانشهر تبریز به مرحله اجرا درآمد.

وی در ادامه ضمن اشاره به کشفیات این عملیات گفت: در این طرح 35 نفر معتاد تابلو و پرخطر جمع‌آوری شدند که دو نفر از این افراد جمع‌آوری شده زن بودند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مقادیر قابل توجه‌ای از مواد مخدر به خصوص 150 بسته دونه‌ای شیشه آماده فروش همچنین 20 عدد پایپ و یک عدد ترازوی توزین کشف و ضبط شد.

باغبان در ادامه ضمن اشاره به کارهای فرهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: در شش ماهه امسال در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد به بیش از 33 هزار نفر، عوارض سوءمصرف مواد مخدر آموزش داده شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی در ادامه تاکید کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه‌روزی در خدمت همشهریان عزیز بوده و با شماره تلفن‌های 110 و 2184213 آماده دریافت هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص مواد مخدر هستند.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول