اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان سیرجان خبر داد

دستگیری اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در سیرجان

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: در راستای ارتقای امنیت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تیمی مخصوص در نیروی انتظامی تشکیل و طرح جمع‌آوری سلاح سرد، دستگیری اراذل و اوباش شناسنامه‌دار صورت گرفت.

دستگیری اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در سیرجان

مهدی بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: از آن جا که بحث ضرب و جرح‌های خیابانی و وجود اراذل و اوباش موجب نگرانی بسیاری از مردم شده بود، برخورد قاطع با آنها در دستور کار قرار دارد.

بخشی افزود: در راستای ارتقای امنیت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تیمی مخصوص در نیروی انتظامی تشکیل و طرح جمع‌آوری سلاح سرد، دستگیری اراذل و اوباش شناسنامه‌دار صورت گرفت.

دادستان سیرجان بیان داشت: برخورد قاطع با مجرمانی که به ضرب و جرح با چاقو و سلاح سرد مبادرت می‌کنند در رأس کار دادسرا قرار گرفته و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و کیفرخواست اشد مجازات برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

وی استعمال مشروبات الکلی بین جوانان و بزه ایراد ضرب و جرح عمدی را از مهم‌ترین معضلات حوزه خود دانست و اذعان داشت: علت بروز این جرائم بعد از تهاجم فرهنگی، تربیت غلط والدین، عدم نظارت کافی آنان بر فرزندان و همچنین ریخته شدن قبح این جرائم نزد مردم است.

بخشی اطلاع‌رسانی را بهترین راه پیشگیری از وقوع جرم معرفی و خاطرنشان کرد: مردم از نحوه ایجاد جرائم، بزهکاری و بزه‌دیدگی و عواقب آنها با خبر باشند در نتیجه جامعه به سمت خود کنترلی سوق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول