اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه امروز برگزار شد

تجمع هنرمندان خوزستان در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر(ص)

خبرگزاری فارس: اعضای کانون‌های مساجد،‌ هنرمندان و اصحاب رسانه خوزستان با برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز در مقابل کتابخانه مرکزی اهواز، اهانت به پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

تجمع هنرمندان خوزستان در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شامگاه امروز در تجمع اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد،‌ هنرمندان و اصحاب رسانه در اعتراض به فیلم موهن،‌ ضمن تسلیت این حرکت ضد فرهنگی دشمنان اسلام و بشریت اظهار داشت: اندیشه اسلام اندیشه پویایی است و جهان را در سیطره خود قرار خواهد داد.

وی افزود: با بیداری اسلامی اندیشه‌های غرب در حال فروپاشی است و به این ترتیب دشمنان اسلام در حال تدارک ترفندهای ضد اسلامی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اهانت‌های دشمنان طی دو سال اخیر، بیان کرد:‌  ترفندهای دشمنان از جمله به آتش کشیدن قرآن و تولید این فیلم، منجر به اضمحلال اندیشه صهیونیسم در دنیا خواهد شد.

سپهر خاطرنشان کرد: دنیا بداند که آینده بشریت و علمی و فکری و اعتقادی از آن پیامبر اسلام است.

در این تجمع، هنرمندان با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌های اعتراض آمیزی با عناوین گوناگون، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

در پایان این تجمع، بیانیه ای از سوی جامعه هنرمندان در محکومیت تولید و تهیه فیلم موهن که در آن به ساحت پیامبر گرامی اسلام توهین شده بود، قرائت شد.

تجمع‌کنندگان در این بیانیه اعلام کردند: بدون هیچ تردیدی دولت آمریکا که بار‌ها روحیهٔ اسلام ستیزی خود را در جهان به نمایش گذاشته مسئول اصلی پاسخگویی به مسلمانان جهان که قلب آنان از این اقدام توهین‌آمیز جریحه‌دار شده است.

در بخش دیگر این بیانیه قرائت شد: بی‌شک گسترش امواج خروشان این دین مقدس در جهان است که بساط دیکتاتورهای سرسپرده به نظام شیطانی استکبار و صهیونیست‌ها را در هم می‌کوبد و به پیش می‌رود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول