اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال شرارت دشمنان اسلام صورت گرفت

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب قروه در هتک حرمت پیامبر(ص)

خبرگزاری فارس: اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) و الزهرا(س) قروه ظهر امروز در تجمعی اعتراض‌آمیز در مسجد جامع قروه خواستار محاکمه عاملان این جنایت ننگین شدند.

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب قروه در هتک حرمت پیامبر(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، در این تجمع امام جمعه قروه با بیان اینکه حتی شیطان به عنوان پلیدترین مخلوقات به خود اجازه چنین جنایتی را نداده است، گفت: طلاب و روحانیون به عنوان سنگربانان سنگر رسالت آماده دفاع از حریم نورانی پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد(ص) هستند.

حجت‌الاسلام صفرعلی احیا با اشاره به هراس بیش از پیش صهیونیسم جهانی از اثرگذاری حرکت جهانی مسلمانان در برهه کنونی، تصریح کرد: دشمنان اسلام تاکنون تا این حد احساس خطر نکرده بودند و از این‌رو با اهانت به اشرف مخلوقات سعی دارند عملی بازدارنده در برابر موج جهانی بیداری اسلامی ایجاد کنند اما بازهم راه به جایی نخواهند برد و رسواتر از همیشه خواهند شد.

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) قروه در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه روحانیون در مقابله با این ترفندها گفت: رسالت سنگین روحانیت در مقابله با هجمه‌های دشمنان دین که در قالب جنگ نرم به دنیای اسلام تحمیل می‌شود بهره‌گیری از قرآن کریم و آموزه‌های ارزشمند این کتاب آسمانی برای معرفی زیبایی‌های اسلام است.

حجت‌الاسلام احیا تاکید کرد: ما طلاب و روحانیون در پرتو بصیرت و تقوا در تمامی عرصه‌ها تداوم‌دهنده جریان بیداری اسلامی در سطح دنیا خواهیم بود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول