اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست امسال

41 هزار و 280 متر مربع از معابر شادگان آسفالت‌ریزی شد

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان گفت: در شش ماه نخست سال جاری 41 هزار و 280 متر مربع از معابر شادگان آسفالت‌ریزی شده است.

41 هزار و 280 متر مربع از معابر شادگان آسفالت‌ریزی شد

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری 41 هزار و 280 متر مربع از معابر شادگان آسفالت‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته میزان 40 هزار و 528 متر مربع از آسفالت‌ریزی معابر صورت گرفت، افزود: در مجموع تاکنون بیش از 81 هزار متر مربع از معابر شادگان بهسازی و آسفالت‌ریزی انجام شده است.

شهردار شادگان خاطرنشان کرد: به‌دلیل وسعت محلات شادگان، امکان آسفالت‌ریزی محلات در یک مرحله وجود ندارد اما با توجه به گستردگی وسعت شهر در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، کار آسفالت‌ریزی تا رسیدن به وضعیت مطلوب متوقف نمی‌شود.

وی اضافه کرد: آسفالت‌ریزی انجام شده در مناطق محروم شهر از اولویت‌های شهرداری است و ما هم در تلاش هستیم در سایر نقاط شهر فعالیت یکسان و هم‌سویی داشته باشیم تا تمام نقاط شهر به یک نسبت ارتقا پیدا کند.

آلبوناصر خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات در بحث آسفالت معابر، حفاری‌های دستگاه‌های متولی تأسیسات زیربنایی شهر است که با وجود اینکه پس از اتمام عملیات حفاری اقدام به ترمیم معابر نمی‌کنند حالت یکپارچگی آسفالت نیز از بین می‌رود و این عمل سبب نفوذپذیری آب به زیرسازی می‌شود.

وی در پایان گفت: مشارکت، همکاری و حضور شهروندان شادگانی در برنامه‌ها و همیاری محلات با شهرداری در توسعه و آبادانی شهر امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول