اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

تسریع در تدوین طرح جامع فرهنگی امنیتی دشتستان

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: تهیه و تدوین طرح جامع فرهنگی امنیتی شهرستان دشتستان به عنوان یک اولویت مهم تسریع شود.

تسریع در تدوین طرح جامع فرهنگی امنیتی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند صبح امروز در دیدار با فرمانداران از طریق ویدیو کنفرانس در بوشهر اظهار داشت: این طرح به طور کامل و کارشناسی شده تهیه و تدوین شده و به شورای تامین استان ارجاع داده شود تا پس از بررسی، تکمیل و یا اصلاح برای اجرا به شورای تامین شهرستان دشتستان ابلاغ شود.

وی افزود: در تدوین و اجرای این طرح از همکاری و حمایت دستگاه‎هایی نظیر آموزش و پرورش، کمیته امداد، تبلیغات اسلامی و دانشگاه‎ها استفاده شود.

حسنوند اضافه کرد: فرمانداران برای تسریع در روند مبادله موافقت‎نامه پروژه‎ها همت کنند و این موافقت‎نامه‎ها جمع‎بندی شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: با توجه به اینکه شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان شورای شهر ندارد و شهرداری نیز فقط سرپرست دارد با تفویض اختیاری که به فرماندار شده، فرماندار تنگستان هر چه سریع‎تر برای انتصاب شهردار و رفع مشکلات مردم اقدام کند.

وی با اشاره به معضل سرقت سیم‎های برق در این منطقه بیان کرد: در جلسات شورای تامین با دعوت از شرکت برق تدابیری اندیشه شود که با مشارکت نیروی انتظامی از سرقت سیم‎های برق جلوگیری شود.

حسنوند گفت: کانالی از شهر کاکی می‏گذرد که به دلیل داشتن عمق و عرض زیاد ممکن است برای مردم مشکل‎ساز و خطرآفرین شود و باید هر چه سریع‎تر برای ایمن‎سازی این کانال اقدام شود.

وی با اشاره به کانال آب موجود در شهر خورموج اضافه کرد: این کانال آب ظرفیت بسیار خوبی است که با گرفتن مشاور و تهیه طرح مطالعاتی امکان تبدیل آن به یک مجموعه تفریحی و ورزشی وجود دارد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: این پروژه باید به عنوان یک اولویت پیگیری و ظرف یکی دو سال آینده اجرایی شود.

حسنوند ادامه داد: در زمینه ساحل‎سازی اقدامات ارزشمندی در استان در حال اجرا است و در این زمینه بازنگری‎هایی در حال انجام است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول