اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران:

امنیت امروز کشور مرهون رشادت‌های شهداست

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و ازخودگذشتگی شهدای گلگون‌کفن است.

امنیت امروز کشور مرهون رشادت‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی کیانی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی یادواره شهدای شهرستان شهرکرد اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ شهدا فرصت مناسبی است تا در آن با بازگویی حماسه‌آفرینی‌های شهیدان، نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما مرهون رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و ازخودگذشتگی شهدای گلگون‌کفن است، خاطرنشان کرد: اگر ایثارگری جوانان این مرز و بوم نبود، وضعیت کشور ما از عراق و افغانستان بدتر بود و ما امروزه نمی‌توانستیم شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بوم در زمینه‌های مختلف باشیم.

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: رزمندگان این استان از ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی برخوردار بودند که این امر سبب شده بود تا در عملیات‌های مختلف بتوانند نقش مهمی ایفا کنند.

کیانی شجاعت را از مهم‌ترین ویژگی‌های رزمندگان تیپ قمر بنی‌‌هاشم (ع) این استان برشمرد و گفت: رزمندگان این تیپ از شجاعت و رشادت بالایی برخوردار بودند، هیچگاه ترس به دل آنها راه نداشت و در هیچ برهه از زمان حتی در سخت‌ترین شرایط از جبهه‌های جنگ عقب‌نشینی نکردند.

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران افزود: هیچ موردی را نمی‌توان پیدا کرد که یک رزمنده از این استان از ناحیه پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفته باشد این موضوع نشان می‌دهد که این رزمندگان همواره پیشگام و خط‌شکن بوده و هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکرده‌اند.

کیانی ولایت‌مداری را از دیگر ویژگی‌های رزمندگان این استان دانست و اظهار داشت: رزمندگان استان همواره گوش به فرمان ولی و رهبر خود بودند و ولایت‌مداری در رفتار و منش آنها به خوبی موج می‎زد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس ضروری است تا هرچه می‌توان به مقام این شهیدان احترام گذاشت و با خانواده‌های آنها همراهی کرد.

کیانی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان شهرکرد افزود: این یادواره باید به گونه‌ای برگزار شود که خروجی و بازتاب آن در جامعه به خوبی مشاهده شود.

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با برگزاری این یادواره‌ها از سرعت بیشتری برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول