اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی پلیس آذربایجان‌شرقی:

پاسخ به مطالبات مردمی مبنای اصلی فعالیت‌های نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: جانشین انتظامی پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: پاسخ به مطالبات مردمی مبنای اصلی فعالیت و برنامه‌های نیروی انتظامی است.

پاسخ به مطالبات مردمی مبنای اصلی فعالیت‌های نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی اسماعیل‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی استان اظهار کرد: در برنامه‌های هفته ناجای امسال سعی شده است با برقرار ارتباط کامل با مردم نقطه‌نظرات آنان در خصوص عملکرد سال انتظامی گذشته جمع‌آوری شود. 

وی گفت: هفته ناجا آغاز سال انتظامی است و پلیس با جمع‌آوری بازخورد فعالیت‌های سال قبل، برنامه‌های انتظامی سال آینده را تهیه می‌کند.

جانشین انتظامی پلیس آذربایجان‌شرقی افزود: نقطه‌ نظرات مردمی مهم‌ترین منبع برای تصمیم‌سازی‌های انتظامی است و پاسخ به مطالبات مردمی مبنای اصلی فعالیت و برنامه‌های انتظامی است.

اسماعیل‌زاده اظهار کرد: برگزارکنندگان اصلی برنامه‌های هفته ناجا مردم هستند و پلیس با معرفی دستاوردهای جدید خود در عرصه‌های مختلف می‌کوشد مردم را با خدمات انتظامی بیشتر آشنا کند و نظرات آنان را در مورد نحوه ارائه خدمات بهتر جمع‌آوری کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، قهرمانان هشت سال دفاع مقدس را اسطوره‌های صبر، ایستادگی و تقوا خواند.

جانشین انتظامی پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: در سایه تلاش، استقامت و ایستادگی این قهرمانان امروز شاهد سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

اسماعیل‌زاده در ادامه با تشریح فعالیت‌های هفته ناجا افزود: حمایت مردمی مهم‌ترین سرمایه و پشتوانه اصلی موفقیت پلیس است و پلیس در سایه حمایت و کمک‌های مردمی خواهد توانست امنیت پایدار را به اقشار مختلف اجتماع هدیه کند.

وی تاکید کرد: پلیس اسلامی زینت جامعه و حکومت و در حقیقت پلیس پناهگاه و مکانی امن برای اقشار مختلف جامعه است. 

اسماعیل‌زاده با تاکید بر ضرورت جلب اعتماد مردم از سوی پلیس افزود: جلب رضایت مردم، خدمت بی‌منت، رضایت‌مندی فرماندهی کل قوا و پیگیری حقوق شهروندان مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در راستای رسالت اصلی خود به عنوان بازوی اجرایی کشور در کنار سایر نهادها برقراری هرچه بهتر امنیت اجتماعی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

اسماعیل‌زاده تاکید کرد: بر این باور هستیم که نیل به این اهداف در پرتو تبیین علمی و مشارکت تمام سازمان‌ها و نهادهای مسئول و توانمندی‌های بالقوه جامعه امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول