اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان:

مزاحمان خیابانی با هوشیاری پلیس دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری چهار نفر از مزاحمان خیابانی همدان خبر داد و گفت: تأمین آسایش و آرامش مردم یکی از اولویت‌های کاری پلیس است.

مزاحمان خیابانی با هوشیاری پلیس دستگیر شدند

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به هوشیاری پلیس در دستگیری چهار تن از مزاحمان خیابانی اظهار داشت: شب گذشته دو جوان سوار بر یک موتورسیکلت برای چند مهندس مهمان که با خودروی خود در حال عبور از خیابان بودند ایجاد مزاحمت می‌کنند.

وی گفت: مزاحمان پس از درگیری با این افراد، اقدام به برقراری تماس با رفقای خود در یک قهوه‌خانه می‌کنند و آنها را نیز برای کمک فرا می‌خوانند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: با اضافه شدن رفقا، یک جمع چهار نفره اقدام به ضرب و جرح این مهندسان کرده و بعد از وارد کردن آسیب به خودروی آنها از صحنه درگیری فرار می‌کنند.

وی ابراز داشت: بعد از اینکه خبر این اتفاق توسط پلیس 110 دریافت می‌شود، بلافاصله مأموران ما وارد عمل شده و طی یک عملیات تعقیب و گریز، یک نفر از آنها را دستگیر می‌کنند.

مرادی در ادامه سخنانش افزود: در ادامه این تعقیب و گریزها سه نفر بعدی نیز دستگیر و پرونده‌ برای آنها تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

وی تصریح کرد: پیرو قرار صادره از سوی مرجع قضایی یک نفر از این افراد روانه زندان شد و بقیه نیز با قرار وثیقه سنگین آزاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان انگیزه مزاحمان از این اقدام را جر و بحث بر سر موضوع رانندگی دانست و ادامه داد: داستان از این قرار بوده که یکی از این مهندسان، راکب این موتورسیکلت را به دلیل عدم حرکت مورد خطاب قرار می‌دهد که آنها نیز در پاسخ به این اعتراض، اقدام به درگیری و ضرب و جرح آنها می‌کنند.

وی در پایان سخنانش افزود: همچنین پلیس با ورود به قهوه‌خانه‌ای که پاتوق این افراد بود تعداد 70 عدد قلیان را نیز کشف کرد و اقدامات لازم برای پلمب این قهوه‌خانه نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول