اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران خبر داد

شناسایی ورزشکاران مستعد رشته پینگ‌پنگ در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران از شناسایی ورزشکاران مستعد رشته پینگ‌پنگ در مازندران خبر داد.

شناسایی ورزشکاران مستعد رشته پینگ‌پنگ در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس زعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز استان از قهرمانی برادران عالمیان در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی خبر داد.

زعفری بیان کرد: در این رقابت‌‌ها که 18 پینگ‌پنگ باز برتر کشور حضور داشتند، نوشاد و نیما  برادران عالمیان با برتری مقابل تمام حریفان به مسابقه نهایی و فینال راه یافتند.

وی تصریح کرد: نوشاد عالمیان با کسب 33 امتیاز قهرمان شد و نیما عالمیان برادر کوچک نوشاد با 31 امتیاز نایب قهرمان شد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران بیان کرد: پس از نوشاد و نیما که به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها شدند، محمدرضا اخلاق‌پسند با 30 امتیاز سوم شد.

زعفری از کسب مقام پنجمی پوریا عمرانی خبر داد و افزود: عمرانی از ورزشکاران خوب مازندران با 28 امتیاز در رده پنجم این مسابقات جای گرفت.

وی بیان کرد: این مسابقات که زیر نظر مستقیم مسئولان و کادر فنی فدراسیون در خانه پینگ‌پنگ تهران برگزار شد، نفرات برتر و برگزیده برای شرکت در مسابقات جهانی و بین‌المللی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران اظهار داشت: استعدادهای بسیار خوبی در رشته ورزشی پینگ‌پنگ در مازندران حضور دارند که با حمایت بیشتر مسئولان این استعدادها بالقوه و شناسایی می‌شود.

زعفری گفت: پینگ‌پنگ‌بازان بسیار خوبی در سراسر استان زیر نظر مربیان با تجربه و مجرب مشغول فعالیت ورزشی هستند که امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم جای برادران عالمیان و خانواده عمرانی را با کشف استعداد پر کنیم.

وی در پایان مازندران را از هیئت‌های برتر و نمونه فدراسیون ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: در اردوهای تیم ملی مردان و زنان در رده‌های سنی مختلف ورزشکاران مازندرانی شرکت دارند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول