اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات

رئیس شورای ورزشی شهر زیراب مازندران معرفی شد

خبرگزاری فارس: حسن شورزند در انتخابات شورای ورزش شهر زیراب به عنوان رئیس جدید این شورا انتخاب شد.

رئیس شورای ورزشی شهر زیراب مازندران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، در جلسه شورای ورزش شهر زیراب که عصر امروز با حضور اعضا تشکیل شد، حسن شورزند با چهار رای به عنوان رئیس این شورا انتخاب و از زحمات محمد خادمی تشکر شد.

رئیس جدید شورای ورزش شهر زیراب با اشاره به استعدادهای ورزشی این شهر خواستار استفاده بهینه از آن شد و افزود: شورای ورزش با هماهنگی شورای شهر زیراب در دوره‌های قبل به وجود آمده است و دارای اساسنامه و قالب قانونی است.

شورزند به ضرورت استفاده از تجربیات و نظرات پیشکسوتان اشاره و خاطرنشان کرد: شورای ورزش شهر می‌تواند بازوان توانمندی برای اداره ورزش و جوانان و سایر ادارات و نهادها برای برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و دینی باشد.

وی به لزوم تقدیر از مقام‌آوران شهر زیراب و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در راستای تجلیل از تلاش‌های ورزشکاران اشاره کرد و یادآور شد: برای برگزاری باشکوه میزبانی مسابقات لیگ برتر کشتی در شهر زیراب جلساتی را با مسئولان باشگاه صدرا زیراب و دست‌اندرکاران شهری و شهرستانی را برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

رئیس شورای ورزشی شهر زیراب در مازندران با تقدیر از تلاش‌های محمد خادمی در زمان ریاست شورای ورزش شهر زیراب از ورزشکاران و کارشناسان ورزشی این شهر خواست تا برای ارتقای جایگاه ورزش شهر زیراب و استفاده بهینه از ظرفیت‌های شورای ورزش شهر زیراب تلاش کنند.

شورای ورزش شهر زیراب به ابتکار شورای دوم شهر زیراب راه‌اندازی شد و محمد خادمی، حسن شورزند، علیمردان ادیم، مصطفی قبادیان و سلطان قلی‌پور از ورزشکاران و مسئولان هیئت‌های ورزشی شهر زیراب عضو آن هستند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول