اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

دستیابی ایران به پیشرفت‌های دفاعی مدرن از برکات خون شهداست

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: دستیابی جوانان کشور به پیشرفت‌های دفاعی مدرن، شکوفایی استعدادها، خلاقیت‌ها و افکار متخصصان خودکفا در عرصه‌های دفاعی از برکات نبرد هشت ساله ملت ایران بود.

دستیابی ایران به پیشرفت‌های دفاعی مدرن از برکات خون شهداست

جلال صفری در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:  نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید در راستای نهادینه شدن این فرهنگ از هیچ کوششی فرو‌گذاری نکرد.

صفری ادامه داد: پیشرفت و توسعه امروز کشور مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی در برابر دشمن ایستادگی کردند و با نثار جان خود دشمن را شکست دادند.

وی تصریح کرد: بدون شک حماسه‌آفرینی‌ها و و رشادت‌های مردم در 8 سال جنگ تحمیلی مانند برگ زرینی در تاریخ این کشور ثبت شده است که همواره مایه فخر همه نسل‌ها خواهد بود‌.

فرماندار روانسر افزود: ملت ایران امروز در سایه تلاش‌های ایثارگران، شهدا و جانبازان در امنیت کامل به سر می‌برد و بعد از دفاع مقدس نیز کشور در عرصه‌های مختلف به رشد و بالندگی رسیده است.

صفری خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های علمی، تحقیقاتی، پزشکی و هوافضا موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده و با این امر ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم کرده است.

صفری گفت: دستیابی جوانان کشور به پیشرفت‌های دفاعی مدرن، شکوفایی استعدادها، خلاقیت‌ها و افکار متخصصان خودکفا در عرصه‌های دفاعی از برکات نبرد هشت ساله ملت ایران بود. 

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول