اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

دفاع مقدس بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آبیک دستاوردهای دفاع مقدس را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

دفاع مقدس بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک احمد نوروزی در نشست سیاسی فرهنگیان بسیجی شهرستان آبیک که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس ضروری است و در هر زمان و مکان انتقال آن به نسل فعلی و آینده می‌تواند تأثیر مهمی داشته باشد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و شجاعت‌های رزمندگانی است که از جانشان گذشتند تا نظام پایدار بماند و حفظ نظام امروز از وظایف اصلی تمام آحاد جامعه است.

این مسئول با ذکر اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان حقایق و واقعیت‌های جنگ تحمیلی است، تصریح کرد: چه بسیار دانش‌آموزان و دانشجویانی وجود داشتند که در دوران دفاع مقدس نقش فرماندهی را بر عهده گرفته و بدون اینکه کم‌ترین آموزش علمی، نظامی و تجربی را کسب کرده باشند به بهترین نحو ممکن میدان مبارزه را فرماندهی می‌کردند.

مدیر آموزش و پرورش آبیک خاطرنشان کرد: اگر در زمان دفاع مقدس رزمندگان حماسه‌های بزرگ آفریدند، امروز نیز رزمندگانی هستند که حماسه آفرینی می‌کنند و می‌توان حضور آنان در عرصه علم، مانورهای مختلف و درگیری‌های مرزی اشاره کرد.

نوروزی بیان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس داستان نیست بلکه واقعیتی بزرگ است، لذا اگر امروز نیز جنگی همانند جنگ تحمیلی رخ دهد، نوجوانان و جوانان شرکت فعال خواهند داشت، چراکه در فضای شهادت و اعتقادی رشد یافته‌اند.

وی اضافه کرد: امروز بسترهای لازم برای تعلیم و تربیت صحیح و دینی فرزندان این مرز و بوم فراهم است که خانواده‌ها و معلمان باید به نحو احسن از این فرصت‌ها استفاده کنند.

این مسئول بیان کرد: با وجود مزاحمت‌های تربیتی دشمنان، نوجوانان و جوانانی هستند که به نحو احسن تربیت شده‌اند و با معنویت و اعتقادات عجین هستند که در مصون ماندن آنان از آسیب‌های جنگ نرم تاثیر مهمی دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول