اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون جدید منابع انسانی استانداری خراسان‌شمالی

نمایشگاه اختراعات نخبگان استان‌های خراسان در بجنورد برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه اختراعات نخبگان استان‌های خراسان‌رضوی، جنوبی و شمالی در قالب جشنواره منطقه‌ای اختراعات با حضور معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌شمالی در بجنورد برپا شد.

نمایشگاه اختراعات نخبگان استان‌های خراسان در بجنورد برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این نمایشگاه که ظهر امروز در محل سالن ورزشی دانشگاه پیام نور گشایش یافت، در 80 غرفه و در فضایی به وسعت یک هزار متر مربع برپا شده است.

رئیس بنیاد نخبگان در خراسان‌شمالی با بیان اینکه 21 درصد از این نمایشگاه به بخش شیمی و مواد، 15 درصد پزشکی، 10 درصد عمران و بقیه به سایر بخش‌ها اختصاص دارد، گفت: جشنواره منطقه‌ای اختراعات تا ششم همین ماه در بجنورد برپا است.

حمید حاتمی با بیان اینکه برای بخش داوری اختراعات 104 طرح به این جشنواره ارسال شد، افزود: 52 درصد از این اختراعات مربوط به خراسان‌رضوی، 25 درصد مربوط به خراسان‌شمالی، 12 درصد خراسان جنوبی و 11 درصد مربوط به سایر استان‌ها است.

وی تصریح کرد: برای بخش تجاری‌سازی 12 طرح ارائه شده که 12 درصد مربوط به بخش کشاورزی، 22 درصد برق و 21 درصد مکانیک و بقیه نیز مربوط به سایر بخش‌ها است.

حاتمی برگزاری این جشنواره را فرصتی برای ارائه طرح‌های نخبگان و ارتقای سطح اختراعات در سال‌های آتی عنوان کرد.

به گزارش فارس، محمدحسین نژادحسین معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به همراه رئیس جهاد دانشگاهی و مسئولان تحقیقات جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌ها از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول