اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اقتصاد مقاومتی عرصه جدید جهاد با دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تهاجم اقتصادی دشمنان علیه ایران گفت: اقتصاد مقاومتی عرصه جدید جنگ و جهاد با دشمنان محسوب می‌شود.

اقتصاد مقاومتی عرصه جدید جهاد با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران در قم اظهار کرد: وظیفه ما این است که هر روز چه تکلیفی بر دوش ما گذاشته شده است.

وی افزود: امروز تهدیدات جدیدی متوجه امت اسلامی است که توهین‌های اخیر به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) نیز نوع دیگری از تهاجم فرهنگی به اسلام و مسلمانان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استکبار جهانی جبهه جدیدی را علیه مسلمانان و جمهوری اسلامی گشوده است گفت: مقابله با دشمن در این زمینه نیازمند حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی است که برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا یکی از بهترین نمونه‌های این مبارزه فرهنگی شمرده می‌شود.

وی ادامه داد: در این شب‌ها و روزها یاد و خاطره شهدا در هر کوی و برزن گرامی داشته می‌شود و راه آنها تداوم می‌یابد.

سردار نقدی با اشاره به تهاجم اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی تاکید کرد: در این عرصه نیز باید با تبعیت از منویات رهبری، اقتصاد مقاومتی را سازمان‌دهی کرده و سیاست‌های آن را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: تکیه بر مصرف کالای داخلی، افزایش کمی و کیفی محصولات و تلاش در راستای قطع وابستگی کشور به نفت از عرصه‌های جدید جنگ و جهاد محسوب شده و بسیجیان غیور ایران زمین در این جبهه نیز فعالیت چشمگیری خواهند داشت.

سردار نقدی دشمنان ایران را بسیار بی‌منطق توصیف و ابراز کرد: امروز برخلاف گذشته که بسیج دارای جبهه محدودتری بوده و بیشتر بر روی مسئله دفاع متمرکز می‌کرد، عرصه‌های گوناگونی را پیش روی خود دارد که باید در همه آنها با نهایت قدرت و صلابت وارد شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول