اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم:

پیروزی در ساوه نشان‌دهنده توانایی بالای صبا است / یک بازی دیگر محروم هستم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتسال صبای قم گفت: پیروزی صبای قم مقابل شهرداری ساوه نشان از توانایی بالای بازیکنان ما برای قهرمانی در لیگ چهاردهم است.

پیروزی در ساوه نشان‌دهنده توانایی بالای صبا است / یک بازی دیگر محروم هستم

محسن حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آمادگی کامل تیم فوتسال صبای قم از نظر روحی و جسمی برای موفقیت در لیگ چهاردهم تصریح کرد: ما اقتدار خود برای کسب موفقیت در این فصل را در هر دو بازی اخیر مقابل گیتی پسند و شهرداری ساوه نشان داده‌ایم.

وی ادامه داد: در دیدار با صنایع گیتی پسند اصفهان که در بین تیم‌های بالای جدول رده‌بندی قرار دارد، شایسته کسب سه امتیاز بودیم اما تنها با بدشانسی یک امتیاز گرفته‌ایم و در بازی با شهرداری ساوه نیز قوی‌تر ظاهر شدیم و بازی را بردیم که این مهم نشان از اقتدار و توانایی بالای تیم صبای قم است.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: ما در دیدارهای بعدی نیز قطعا قوی‌تر از آنچه که مقابل شهرداری ساوه بودیم، حاضر می‌شویم.

وی با اشاره به محرومیت خود گفت: به محض پایان سه جلسه محرومیتم با تمام توان به ترکیب صبا باز خواهم گشت و دیگر اجازه از دست رفتن امتیازات را نخواهیم داد.

وی افزود: صبا از بازی رفت فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم فوتسال شهرداری ساوه نشده بود که خوشبختانه امسال و در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر تیم صبای قم این مهم را انجام داد و در خانه حریف به برتری پر گل هشت بر چهار دست یافت.

حسن‌زاده بیان کرد: بازی بسیار خوب و قابل قبولی مقابل شهرداری ساوه انجام دادیم؛ در واقع برای اینکه در جمع مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا باقی بمانیم باید این دیدار را با پیروزی پشت ‌سر می‌گذاشتیم و سه امتیاز را می‌گرفتیم.

وی با تمجید از عملکرد تک تک بازیکنان تیم فوتسال صبای قم در دیدار خارج از خانه هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: ما در این دیدار اقتدار خود را با ارائه فوتسالی حساب شده و دقیق به شهرداری ساوه نشان دادیم.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم تصریح کرد: باید به بازیکنان صبای قم تبریک بگویم که در تمام لحظات این مسابقه، جریان بازی را کنترل کردند.

حسن‌زاده این بازی را تنها گوشه‌ای از توانایی و قدرت تیم فوتسال صبای قم برای موفقیت در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عنوان کرد و یادآور شد: در این بازی نشان دادیم که همچنان صبا یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول