اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام تبلیغات اسلامی استان تهران:

سکوت سازمان‏های بین‏المللی در قبال توهین به پیامبر شکسته شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: سکوت سازمان‏های بین‏المللی در قبال توهین به پیامبر اکرم (ص) باید هر چه سریع‏تر شکسته شود.

سکوت سازمان‏های بین‏المللی در قبال توهین به پیامبر شکسته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، حجت‏الاسلام علی امیری‏آتشانی در حاشیه مراسمی مذهبی در فیروزکوه بیان کرد: در مقوله بی‏شرمانه توهین به ساحت مبارک نبی مکرم اسلام(ص)، با عنایت به اتکای سازمان ملل و دیگر سازمان‏های بین‏المللی به نظام سلطه، نمی‏توان هیچ انتظاری از این مجامع به اصطلاح جهانی داشت.

وی گفت: اگر چه در روزهای گذشته دبیرکل سازمان ملل، اتحادیه اروپا و دیگر نهادهای بین‏المللی این حرکت قبیح را محکوم کرده‏اند، اما در مجموع نمی‏توان به این حرکات دل خوش کرد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اعتراض‏های خودجوش مسلمانان در ایران اسلامی و دیگر کشورها که برخاسته از اعتقادات راسخ آنان نسبت به صاحب شریعت اسلام است، بهترین حرکتی بود که می‏توانست در این راستا به منصه ظهور برسد.

امیری‏آتشانی با اشاره به بیان مسئله پوسیده «آزادی بیان» از سوی معاندان اسلام خاطر نشان کرد: قصد کشورهای غربی این است که از آزادی بیان همانند جریان آزادی و حقوق بشر به عنوان ابزاری برای تامین منافع خود استفاده کنند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول