اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

توهین به ائمه اطهار(ع) دردی از استکبار دوا نمی‏کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: توهین به ائمه اطهار(ع) دردی از استکبار دوا نمی‏کند و همه جهانیان باید بدانند که اسلام دین اکمل است.

توهین به ائمه اطهار(ع) دردی از استکبار دوا نمی‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام حسین توسلی صبح امروز در جمع اعضای کاروان زائران پیاده در حال تشرف به کربلای معلی از استان گلستان که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن، مشاور شهردار تهران و فرمانده گردان امام علی بومهن همراه بود، اظهار داشت: آنچه امروز در میان این کاروان نورانی دیده می‏شود، چهره‏های عاشق و شیفته ائمه اطهار(ع) است.

وی ادامه داد: تنها عشقی عمیق و غیرقابل وصف به اهل بیت(ع) می‏تواند یک شیعه را به انجام چنین سفر طولانی تا عتبات عالیات مجاب سازد.

توسلی با اشاره به روایتی از خاندان عصمت و طهارت(ع) خاطر نشان کرد: روزی سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) در سنین کودکی از نبی مکرم اسلام(ص) پرسیدند که یا رسول‏الله اگر کسی شما را زیارت کند، ثوابش چیست؟

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: رسول گرامی اسلام پاسخ فرمودند که هر کس چه در حیات و در چه ممات به زیارت من بیاید، گناهانش آمرزیده می‏شود و خداوند هزاران درجه به او عطا می‏کند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) سکوت اختیار کردند و رسول‏الله (ص) ادامه داد که ای فرزندم نه تنها من بلکه هر کسی که به زیارت پدر بزرگوار شما، چه در دوران حیات و چه پس از ممات بیاید، خداوند همان ثواب زیارت مرا بر وی ارزانی می‏دارد.

توسلی اضافه کرد: سیدالشهدا(ع) از این بیان رسول‏الله(ص) خشنود شدند؛ اما نبی مکرم اسلام(ص) ادامه دادند که ای فرزندم هر کس به زیارت مادر، برادر و خود شما چه در دوران حیات و چه پس از ممات بیاید، نیز مشمول رحمت الهی می‏شود.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: از این رو، در زیارت ائمه معصومین(ع) ثواب بسیاری وجود داشته و در همین راستا، علمای تشیع به زوار توصیه می‏کنند که در نزدیکی عتبات عالیات گام‏های خود را کوتاه بردارند؛ چرا که هر گام به سوی مرقد مطهر این بزرگان ثواب بسیاری به همراه دارد.

توسلی اضافه کرد: امروز شهر بومهن و شمال‏شرق استان تهران پذیرای زواری است که یک هزار و 400 کیلومتر را پیاده به سوی کربلای معلی طی می‏کنند.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: این حرکت مقدس مردم استان گلستان چنان برکتی به آنها خواهد بخشید که وصف آن از عقل انسانی خارج است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول