اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:

30 درصد اشتغال خراسان جنوبی مربوط به بخش کشاورزی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیش از 30 درصد اشتغال و 20 درصد ارزش افزوده استان به بخش کشاورزی اختصاص دارد.

30 درصد اشتغال خراسان جنوبی مربوط به بخش کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا هادربادی پیش از ظهر امروز در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: طی سه سال اخیر 150 نفر از پرسنل این سازمان بازنشسته شده‌اند.

وی توسعه کمی و کیفی کشاورزی خراسان جنوبی را مدیون روحیه جهادی دانست و افزود: با وجود 14 سال خشکسالی و کمبود شدید نیروی متخصص در اداره، توسعه کمی و کیفی کشاورزی و دامپروری خراسان جنوبی تنها با روحیه جهادی میسر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: جنگ ایران با عراق جنگی نابرابر بود.

هادربادی به روحیه جهادی کارکنان جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: این روحیه را کارکنان سازمان از تجربیات هشت سال دفاع مقدس کسب کرده‌اند.

وی یادآور شد: با وجود مشکلات در این منطقه اگر روحیه ایثار و جهاد وجود نداشت امروز شاهد موفقیت‌های بزرگ در عرصه کشاورزی، باغداری و دامپروری استان نبودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس اگر نقش جهادگران بیشتر از رزمندگان نبوده، به طور یقین کمتر از آنها نیز نبوده است.

هادربادی اضافه کرد: این سنگرسازان بی‌سنگر بودند که فرسخ‌ها جلوتر از رزمندگان راه را برای پیشروی آنها هموار می‌کردند.

وی اختصاص بیش از 30 درصد اشتغال و بیش از 20 درصد ارزش افزوده استان به بخش کشاورزی را مرهون همت و ایثار خانواده بزرگ کشاورزی خراسان جنوبی دانست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری تحت فشار، ایجاد استخرهای دومنظوره به منظور غنی‌سازی آب و خاک و بی‌نیازی از مصرف کودهای شیمیایی نیز تنها با روحیه جهادی کسب شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول