اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

ورزش عرصه‌ اثبات قابلیت‌های جوانان است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ورزش، عرصه‌ای است که جوانان می‌توانند قابلیت‌های خود را در آن به اثبات برسانند.

ورزش عرصه‌ اثبات قابلیت‌های جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور در تبریز، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت‌کنندگان در این مسابقات خاطرنشان کرد: این مسابقات بیانگر شور و نشاط دختران دانشجو در عرصه ورزش و شاهدی بر قابلیت‌های آنهاست که علاوه بر عرصه‌های علمی در عرصه ورزش هم توانسته‌اند نماینده دختران کشورمان در صحنه‌های ملی و بین‌المللی باشند.

وی با بیان اینکه آذربایجان همواره حافظ عظمت و پایمردی ایران اسلامی بوده، افزود: آذربایجان‌شرقی در کنار ویژگی‌های ممتاز صنعتی و اقتصادی با دارا بودن شش دانشگاه معتبر به عنوان یک شهر دانشگاهی نیز شناخته می‌شود و مجموع دانشجویان این استان قریب به 200 هزار نفر است.

علیرضابیگی با اشاره به حادثه زلزله در بخش‌هایی از این استان اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی تجربه‌ای هر چند تلخ را از سر می‌گذراند که این حادثه مساحتی نزدیک به 5 هزار کیلومتر مربع از خاک این استان را در برگرفته است.

وی تصریح کرد: اطمینان داریم که با شور و غیرت آذربایجانی خواهیم توانست کار بازسازی مناطق زلزله‌زده را به سرعت به انجام برسانیم و ارسباران را در عمران و آبادانی سرآمد دیگر مناطق استان و کشور کنیم.

علیرضابیگی با بیان اینکه کار سازندگی در این مناطق به سرعت در حال انجام است، افزود: همان‌طور که در امدادرسانی و نجات جان آسیب‌دیدگان توانستیم رکورد جدیدی بر جای بگذاریم در تبدیل چادرهای زلزله‌زدگان به مسکن دایمی و مطمئن نیز این رکورد را تکرار خواهیم کرد.

با برگزاری این مراسم مسابقات ورزشی قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور در رشته تنیس روی میز به میزبانی آذربایجان‌شرقی آغاز شد و تا هشتم مهر ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول