اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

خودباوری جوانان ایران از دستاوردهای دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: خودباوری جوانان ایران اسلامی از دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس است.

خودباوری جوانان ایران از دستاوردهای دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای اصناف بشرویه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و انتقال آن به نسل جوان است.

وی ادامه داد: امروز باید ابعاد مختلف جنگ تحمیلی برای نسل سوم بازگو شود تا الگو و خط مشی نوجوانان و جوانان کشور در این برهه حساس قرار گیرد.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، کشور با انواع تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی مواجه شده است، تصریح کرد: فرهنگ کشور ما ریشه در قرآن و تعالیم حیات‌بخش اسلام دارد و باید با توسل به دستورات دین و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر این فشارها غلبه یافت.

پورسلطانی اضافه کرد: امروز عظمت و جایگاه کشور در سطح دنیا زبانزد بوده و انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در برابر جنگ تحمیلی الگویی برای سایر نهضت‌های آزادی‌بخش و بیداری اسلامی در کشورها شده است.

وی پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی را مدیون خون شهدا دانست و گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس به گونه‌ای دین خود را به میهن اسلامی ادا کرده‌اند.

فرماندار بشرویه اضافه کرد: مردم شهرستان بشرویه نیز در طول دوران جنگ با اعزام نیروهای مخلص بسیجی به جبهه به دعوت امام راحل برای دفاع از کشور لبیک گفتند.

پورسطانی یادآور شد: تقدیم 30 شهید از اصناف بشرویه بیانگر شور و عشق مردم این خطه به انقلاب اسلامی و دفاع از سرزمین ایران بوده است.

وی تصریح کرد: خودباوری جوانان ایران اسلامی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است که باید برای نسل جدید تبیین شود و الگویی برای مقاومت در برابر هجمه‌های دشمنان قرار گیرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول