اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایلام 2:

دانشگاه علمی کاربردی ایلام 2 به نام شهید رضایی‌نژاد مزین شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایلام 2 گفت: دانشگاه علمی کاربردی ایلام 2 به نام شهید رضایی‌نژاد مزین شد.

دانشگاه علمی کاربردی ایلام 2 به نام شهید رضایی‌نژاد مزین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام حسین نعمتی صبح امروز در آیین باشکوهی که با حضور شماری از دانشجویان، اساتید دانشگاه و خانواده معظم شاهد و ایثارگران در محل دانشگاه علمی کاربردی ایلام 2 برپا شد، اظهار داشت: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های کشور پهناور ایران اسلامی باید شهید داریوش رضایی‌نژاد را الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: شهید رضایی‌نژاد نمونه یک انسان کامل بود که جان خود را تقدیم اسلام و آرمان‌های بلند امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد. بر این اساس وظیفه همگان است که این شهید والا مقام را در همه بخش‌های زندگی به خصوص حوزه تعلیم و تربیت الگوی خود بدانند.

نعمتی تصریح کرد: این مرکز آموزش عالی نیز به تبعیت از این وظیفه بزرگ و خطیر در گام نخست نام این دانشگاه را از مرکز علمی کاربردی ایلام 2 به نام شهید داریوش رضایی‌نژاد مزین کرده است.

معاون دانشگاه علمی کاربردی داریوش رضایی‌نژاد نیز در این آیین اظهار داشت: شهید داریوش رضایی‌نژاد تنها فرزند استان ایلام نیست بلکه متعلق به میهن ایران اسلامی است.

سعید انوری تصریح کرد: شهید والا مقام رضایی‌نژاد از نخبگان علمی کشور پهناور و پر افتخار ایران اسلامی بوده که جان خود را فدای اعتلای ایران اسلامی کرد.

وی ادامه داد: همه دانشجویان و اساتید دانشگاه باید با تاسی از منش این شهید والا مقام و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در راه پیشرفت و توسعه علمی کشور گام بردارند.

این مسئول اضافه کرد: امروز نیز به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و به منظور پاسداشت این هفته مقدس نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام 2 به نام پر افتخار و پر آوازه شهید داریوش رضایی‌نژاد مزین شده است.

انوری تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظیفه نهادهای فرهنگی و علمی است که این مرکز آموزش عالی پایبند به این اصل مهم است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول