اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ترکمنستان:

ارومیه مهد والیبال آسیا است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی جوانان ترکمنستان گفت: ارومیه به عنوان مهد والیبال در آسیا شناخته می‌شود.

ارومیه مهد والیبال آسیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، «تاگ نظار اوف» ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: اعتماد به نفس پایین میان بازیکنان دلیل اصلی باخت تیم در برابر استرالیا بود.

وی افزود: در گیم‌های سوم و چهارم به دلیل برخورداری از اعتماد به نفس بالا توانستیم بازی مطلوبی از خود به نمایش گذاریم اما متأسفانه در گیم‌های اول و دوم و همچنین در گیم پنجم با کمبود اعتماد به نفس میان بازیکنان مواجه بودیم.

نظار اوف ابراز داشت: بازی اول برای هر تیمی سخت است اما مسئله اساسی برای بازیکنان رده سنی جوانان، کسب تجربه به واسطه حضور در میادین است بنابراین نمی‌توان نتیجه بازی برابر استرالیا را ناامیدانه نگاه کرد چرا که پیروزی یا شکست در رده جوانان معنایی ندارد.

سرمربی تیم والیبال جوانان ترکمنستان در ادامه خاطرنشان کرد: جایگزینی بازیکنان این تیم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و ناآشنایی با هم بازی‌ها دلیل اصلی ناموفق بودن بازیکنان است اما همین امر زمینه‌ای برای کسب تجربه برای حضور در میادین بزرگ‌تر و آینده است.

وی با تاکید بر اینکه میزبانی ارومیه در این مسابقات در سطح عالی قرار دارد، عنوان کرد: عوامل و دست اندرکاران این دوره از مسابقات توانسته‌اند امکانات مناسبی در اختیار بازیکنان و تیم‌ها قرار دهند و به همین دلیل می‌توان ارومیه را به عنوان مهد والیبال آسیا نام برد.

در این نشست خبری «مکان ماساروف» بازیکن برتر میدان از تیم ترکمنستان تصریح کرد: برگزاری بازی دوستانه و تمرین در برابر تیم گنبد توانسته روحیه خوبی به بازیکنان این تیم بدهد اما بازی‌کردن در برابر تیم‌های بزرگی همانند ایران مشکل است.

وی افزود: تمرین برای موفقیت در برابر ایران یکی از برنامه‌های مهم این تیم است که مربیان و کادر فنی بر آن تاکید دارند با این حال تیم ترکمنستان امید چندانی به پیروزی در برابر غول والیبال آسیا ندارد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول