اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین:

بودجه آتش نشانی در سال جاری 54 میلیارد ریال است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: بودجه سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در سال جاری 54 میلیارد ریال است.

بودجه آتش نشانی در سال جاری 54 میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سیدعلی شفیعی گسترش فرهنگ ایمنی در سطح شهر را امری حیاتی دانست و اظهار کرد: مرکز آموزش و پژوهش این سازمان با توجه به رسالت خود در ایجاد شهری ایمن و ارتقای سطح فرهنگ ایمنی شهروندان با بهره‌گیری از تخصص و دانش کارشناسان و برنامه‌ریزی خوب از طرف سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور به عنوان پایلوت آموزش آتش‌نشانی غرب کشور شناخته شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با بیان اینکه می‌توان با دستگاه‌های خدمات‌رسان مرتبط یک ایمنی مطمئن برای شهر ایجاد کرد، ادامه داد: امروز دستگاه‌های مرتبط برای حفظ جان و مال مردم و تحقق امنیت تلاش می‌کنند و امینی بدون برنامه‌ریزی مدون و همکاری به وجود نمی‌آید.

شفیعی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ و آموزش رعایت مسائل ایمنی و پیشگیری از حادثه با رسانه‌ها و صدا و سیما ارتباط تنگاتنگی داریم، اضافه کرد: در سال گذشته 200 گزارش، خبر و عکس در اختیار رسانه‌ها و صدا و سیما قرار گرفت و انتشار این اخبار موجب ترویج فرهنگ پیشگیری از حادثه شده است.

این مسئول با اشاره به بودجه 54 میلیارد ریالی این سازمان در سال جاری بیان کرد: تعداد ایستگاه‌های این سازمان هفت ایستگاه است و براساس استانداردهای جهانی برای هر 50 هزار نفر باید یک ایستگاه آتش‌نشانی در شهر وجود داشته باشد که با توجه به جمعیت 400 هزار نفری شهر قزوین، هم‌اکنون تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی را در این شهر با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و در حال حاضر دو ایستگاه خیابان امام قزوین و چوبیندر در دست طراحی و ساخت است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به تجهیزات سازمان آتش‌نشانی عنوان کرد: سال گذشته در مجموع هزار و 967 مورد عملیات توسط سازمان آتش‌نشانی قزوین صورت پذیرفته که از این تعداد، یک هزار و 161 مورد مربوط به اطفای حریق و 806 مورد مربوط به حوادث امداد و نجات است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول