اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

گلزار شهدای سی‌سخت غبارروبی و عطرافشانی شد

خبرگزاری فارس: با حضور امام جمعه شهرستان دنا، مسئولان این شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا و جمع کثیری از بسیجیان گلزار شهدای شهر سی‌سخت غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای سی‌سخت غبارروبی و عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، شرکت‌کنندگان در این مراسم ظهر امروز با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره رشادت‌های شهیدان دوران دفاع مقدس را گرامی داشته و نسبت به روح بلند شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

حجت‌الاسلام سید محمدمهدی قاسم‌زاده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفته دفاع مقدس و دهه کرامت گفت: عزت و افتخار کنونی کشور مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهدا است و بهترین الگوی کنونی برای تمام دولتمردان و عموم ملت ایران تمام دستورات و رهنمودهایی است که امام راحل و شهدا برای ما ترسیم کردند.

امام جمعه دنا با تصریح اینکه تنها کسی که نامه عمل او به دستش داده نمی‌شود شهدا هستند، یادآور شد: شهدا با خدا عهد بستند چون صادق بودند نه به ظاهر بلکه در عمل ثابت ایستادند تا به فیض شهادت نایل آمدند.

وی با بیان اینکه امروز باید پیام خون شهدا را بگیریم، گفت: شهدا از یاد رفتنی نیستند آن‌ها ستارگانی هستند که روشنی‌بخش ‌دنیا بوده و هر کدام از آن‌ها نوری هستند که راه را به ما نشان می‌دهند.

قاسم‌زاده عنوان کرد: شهدا حول محور ولایت حرکت کردند و اگر به وصیتنامه شهدا نگاه کنیم همه دفاع از ولایت فقیه را می‌خواستند.

وی تصریح کرد: نه فقط در هفته دفاع مقدس بلکه در همه زمان‌ها باید شهدا را ناظر بدانیم و با رفتار و گفتار خود پیام شهدا را عمل کنیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول