اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان‌رضوی خبر داد

شرکت تیم والیبال میزان در رقابت‌های چهارجانبه بابلسر

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان‌رضوی از حضور این تیم در رقابت‌های چهارجانبه بابلسر خبر داد.

شرکت تیم والیبال میزان در رقابت‌های چهارجانبه بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جبار قوچان‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دو بازی تدارکاتی اخیر تیم میزان اظهار کرد: این دو بازی به منظور ایجاد هماهنگی و ارزیابی بازیکنان برای مسابقات لیگ برتر کشور که از اواخر مهرماه آغاز می‌شود، در سالن مهران مشهد برگزار شد.

وی افزود: در بازی اول که روز دوشنبه سه مهرماه برگزار شد، توانستیم تیم پیکان تهران را با نتیجه سه بر یک شکست دهیم و بازی دوم با شهرداری تبریز نیز با نتیجه سه بر دو به نفع تیم میزان به پایان رسید.

قوچان‌نژاد اظهار داشت: در این بازی‌ها، از تمام 14 بازیکن بومی و غیربومی تیم استفاده و نقاط قوت و ضعف تیم شناسایی شد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان‌رضوی با بیان اینکه بازیکنان تیم میزان با کسب این دو پیروزی از شرایط روانی خوبی برخوردارند، گفت: امیدوارم تیم با تمرینات و تلاش بیشتر در شرایط عالی قرار بگیرد.

وی افزود: به منظور بازیابی انرژی و استراحت، به بازیکنان سه روز مرخصی داده شد تا بازیکنان غیربومی به دیدن خانواده‌های خود بروند.

قوچان‌نژاد در ادامه از حضور این تیم در مسابقات تدارکاتی چهارجانبه بابلسر خبر داد و بیان کرد: مسابقاتی در روزهای 11، 12 و 13 مهرماه به صورت تدارکاتی با حضور تیم‌های کاله آمل، بانک کشاورزی تهران، آلومینیوم هرمزگان و میزان خراسان‌رضوی در بابلسر برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: با توجه به جوان و پرانرژی بودن بازیکنان تیم میزان، با حمایت هواداران شرایط بهتری نسبت به سال گذشته در لیگ برتر خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول