اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آزادی:

ولایت‌پذیری حقیقت دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ولایت‌پذیری را حقیقت دفاع مقدس دانست و بر لزوم توجه به این مهم تأکید کرد.

ولایت‌پذیری حقیقت دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همزمان با سراسر کشور و هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم گلزار مطهر شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم ایمان، اخلاص، فداکاری و ولایتمداری را از جمله الفبای فرهنگ جهاد و شهادت بیان کرد و افزود: دفاع مقدس فتح دل‌ها و ارزش‌های والای اسلام و انقلاب بود.

سردار عبدالرضا آزادی از دوران دفاع مقدس با عنوان الگویی برای بشریت یاد کرد و اظهار داشت: آنچه در این تابلو ترسیم شده ایستادگی و شکستن ابهت استکبار توسط ملتی با دست‌های خالی است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس مکتب دفاعی را ترسیم کرد که قابلیت ارائه و تدریس را در بزرگترین دانشگاه‌های جنگ دنیا دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هنوز عهد ما نسبت به انقلاب تمام نشده است، گفت: چون هنوز توطئه‌ها و ترفندهای دشمن تمام نشده ما نیز بر عهد خود مبنی بر دفاع از ارزش‌های انقلاب پایبند هستیم.

وی جنگ امروز با دشمن را سخت‌تر و پیچیده‌تر از دوران جنگ تحمیلی دانست و افزود: در زمان جنگ، جبهه، مرز جنگ، سلاح و همه موارد مربوط به جنگ مشخص بود اما امروز در جنگ نرم هیچ مرزی مشخص نبوده و باید بسیار آگاه بود.

سردار آزادی با اشاره به توهین دشمن به مقدسات اسلامی به ویژه پیامبر بزرگ اسلام(ص) اظهار داشت: توهین به پیامبر اسلام ماهیت پلید آنها را نشان داد و اینکه آنها با اساس دین و شریعت مشکل دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اگر امروز در ظاهر جنگ سخت و نظامی در کار نیست اما چه کسی است که نداند دشمن در همه عرصه‌ها بر باورها و داشته‌های ما حمله‌ور شده است.

وی اظهار داشت: اگر دیروز شهیدان با اخلاص و ایمان خود در مقابل زورگویی مستکبران ایستادند امروز بر ما حکم است که با تمام وجود به شهیدان اقتدا کنیم.

آزادی خاطرنشان کرد: تا زمانی که روح جهادی الهام گرفته از دفاع مقدس در جامعه ما هست دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدا افزود: در حقیقت این ماییم که باید غبار را از دل‌های خود بزداییم تا آرمان‌های شهدا فراموش نشود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان با تأکید بر سهیم شدن همه مردم در جهاد اقتصادی اظهار داشت: پی‌ریزی اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست بلکه به معنای استفاده درست از منابع و سرمایه‌های موجود برای قطع وابستگی است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول