اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از هفته دفاع مقدس،

مزار شهدای دوران دفاع مقدس در ایلام غبار روبی شد

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، مزار شهدای دوران دفاع مقدس در ایلام غبار روبی شد.

مزار شهدای دوران دفاع مقدس در ایلام غبار روبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شماری از مردم، مسئولان و خانواده معظم شاهد و ایثارگر استان ایلام عصر امروز با حضور در مزار شهدای دوران دفاع مقدس در منطقه صالح آباد ایلام مزار شهدای والا مقام را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی و مقدس با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس استان ایلام ادای احترام کردند.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی و روح‌‌بخش با حضور گرم و پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

استان ایلام در دوران دفاع مقدس حدود 3 هزار شهید والا مقام را تقدیم به اسلام، انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل کرده است.

بخش صالح آباد یکی از مناطق مرزی استان ایلام است که در سال‌های دفاع مقدس بخشی از این خاک و دیار به آرامگاه و مزار شهدای والا مقام اختصاص یافت.

امروز نیز مردم استان ایلام در آخرین روز از هفته گرامی داشت دفاع مقدس با حضور خود ضمن غبار روبی مزار شهدا با آرمان‌های بلند آنان تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول