اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

مردم آبیک در احداث مصلای نماز جمعه پیشتاز شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم شهرستان آبیک باید پیشتاز و متصدی احداث مصلای نماز جمعه شوند.

مردم آبیک در احداث مصلای نماز جمعه پیشتاز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، آیت‌الله علی اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مصلای نماز جمعه شهر آبیک اظهار کرد: احداث مصلی با توجه به حضور چشم‌گیر مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه امور معنوی و دینی از ضروریات شهرستان آبیک بود و امروز شاهد کلنگ‌زنی زمین مصلی هستیم.

وی افزود: مصلای شهرستان آبیک باید سال‌های گذشته احداث می‌شد، چراکه حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک سال‌هاست که پیگیر تهیه زمین مصلی هستند.

این مسئول ادامه داد: امام جمعه شهر آبیک برای دریافت زمین بسیار تلاش کردند و از نزدیک شاهد و ناظر پیگیری‌های وی بود‌یم که با تلاش مسئولان شهرستانی به ویژه شهردار و شورای اسلامی شهر آبیک و مسئولان استان قزوین زحمات و تلاش امام جمعه شهر آبیک به ثمر نشست.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: خوشحالیم که در دهه کرامت و شب میلاد امام رضا (ع) کلنگ احداث مصلای شهر آبیک به زمین زده شد و امیدواریم با تلاش مردم شهر آبیک، روستاها و نیز بخش‌های همجوار هر چه زودتر این مصلی احداث شود.

اسلامی ادامه داد: مردم، دریا، گنج و خزانه بی‌پایان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند چراکه در ساخت تمام حسینیه‌ها، مساجد و امامزاده‌های سراسر کشور مشارکت بی‌نظیر دارند و به عنوان نمونه بانویی به نام گوهرشاد با احداث مسجدی در مشهد مقدس سبب شدند تا این محل قرن‌ها محل عبادت و مکان مورد استفاده مردم  باشد.

وی افزود: مسئولان استان قزوین نیز همواره در کمک و تخصیص اعتبار به احداث اماکن و مراکز مذهبی توجه خوبی داشته‌اند لذا با پیگیری و جدیتی که امام جمعه شهر آبیک دارند امیدواریم که بتوانند کمک مسئولان را برای احداث مصلای نماز جمعه جذب کنند.

این مسئول تصریح کرد: در زمینه جذب کمک مسئولان استانی برای کمک به احداث نماز جمعه شهر آبیک دریغ نمی‌ورزم و امیدوارم با مشارکت مسئولان و مردم مصلای آبرومند و محل عبادتی ارزشمند برای مردم شهرستان آبیک احداث شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطر‌نشان کرد: از مسئولان درخواست می‌کنم که با توجه به اینکه کلنگ‌ مصلای نماز جمعه در شب میلاد امام رضا (ع) به زمین زده شده است این مصلی را کرامت‌الرضا (ع) نامگذاری کنند و در اسناد، مصلی به این نام مزین شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول