اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مردم و مسئولان

همایش یاد یاران در سعدآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، همایش یاد یاران در سعدآباد برگزار شد.

همایش یاد یاران در سعدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد شامگاه پنج‌شنبه در همایش یاد یاران در سعدآباد با تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های دلاورمردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس وظیفه‌ای است که تمام مسئولان ایران اسلامی عهده‌دار هستند.

حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه یاد یاران در سعدآباد از مهم‌ترین اقداماتی است که اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد مورد توجه قرار داده و از بدو برگزاری با استقبال پرشور مردم انقلابی سعدآباد مواجه شده است.

این مسئول بیان کرد: امروز پس از گذشت سه دهه از روزهای آغازین جنگ تحمیلی وظیفه و تکلیف ماست که از نام‌آوران و حماسه‌سازان سال‌های دفاع مقدس یاد کنیم و پیام آنان را به نسل‌های پس از جنگ برسانیم.

وی به برنامه‌ها و موضوعیت این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: نمایشگاه عکس، پوستر و نقاشی با موضوعات دفاع مقدس در مدت ده روز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس فعالیت خود را آغاز کرده و از شهروندان دعوت می‌کنیم از این نمایشگاه‌ بازدید کنند و از برکات آن بهره‌مند شوند.

این مسئول با اشاره به اقدامات تبلیغات اسلامی سعدآباد در هفته دفاع مقدس بیان کرد: برگزاری مراسم دعای توسل، خاطره‌گویی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس سعدآباد با حضور خانواد‌ه‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که با محوریت اداره تبلیغات اسلامی در هفته دفاع مقدس در سعدآباد برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: مراسم جشن ولادت امام رضا (ع) به همت هیئات مذهبی و با همکاری روحانیان مستقر، طرح هجرت و بومی در نقاط مختلف شهرها و روستاهای این بخش برگزار می‌شود و کیفیت‌بخشی به اجرای این برنامه‌ها مهم‌ترین هدفی است که در دستور کار خویش قرار داده‌ایم.

جمالی افزود: سخنرانی روحانیان و خطبا پیرامون زندگی‌نامه امام رضا (ع)، مولودی‌خوانی توسط مداحان اهل بیت (ع) و نصب پلاکارد و آذین‌بندی معابر و مساجد از جمله برنامه‌های قابل اجرا در این مراسم است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول