اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

طرح‌های عمران روستایی در آوج توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج از توسعه طرح‌های عمران روستایی در این شهرستان خبر داد.

طرح‌های عمران روستایی در آوج توسعه می‌یابد

سیدعبد‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به توسعه عمران شهری در شهرستان آوج اظهار کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از 32 کیلومتر جدول‌گذاری در بخش مرکزی شهرستان آوج انجام شده است.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از 30 کیلو‌متر از میادین و معابر اصلی و فرعی شهر آوج زیرسازی و آسفالت شده‌اند.

وی با بیان اینکه روند توسعه فعالیت‌های عمرانی در نقاط شهری و روستایی شهرستان آوج چشم‌گیر است، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان آوج تازه شهرستان شده ولی خدمات گسترده‌ای در این منطقه به انجام رسیده است.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: در موضوع خدمات و مدیریت شهری، این شهرستان در آینده‌ای نزدیک در ردیف شهر‌های موفق و برجسته از نظر مدیریت و ساماندهی شهری قرار می‌گیرد.

موسوی ادامه داد: در حوزه برنامه‌های توسعه عمرانی ورزشی نیز تاکنون چند باب مجتمع آموزشی، سالن‌های ورزشی مجزا برای آقایان و بانوان به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه استفاده از اندیشه و فکر جوانان برای رشد و رونق شهری با برنامه‌ریزی صحیح امکان‌پذیر می‌شود، تصریح کرد: تلاش‌های گسترده‌ای در آوج برای بهره‌گیری از تجارب مختلف صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد: توسعه فضای سبز عمومی نیز از جمله برنامه‌هایی به حساب می‌آید که در شهرستان آوج مورد توجه قرار گرفته است.

موسوی اضافه کرد: بهره‌برداری از طرح‌های فرهنگی نیز در این شهرستان در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به درخواست‌های مردمی در حوزه شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسئولان با پاسخگویی مناسب زمینه را برای رضایت‌مندی بیشتر مردم فراهم کنند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: توسعه عمرانی در روستاها و مناطق محروم آوج یکی از اولویت‌های مهمی است که شهرداری و نهاد‌های عمرانی این شهرستان بر عهده دارند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول