اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه درمیان خبر داد

بهره‌برداری از 3 طرح عمرانی در درمیان

خبر گزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه درمیان گفت: در طول هفته دفاع مقدس 3 طرح عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 3 طرح عمرانی در درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین مقدادی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان درمیان اظهار کرد: افتتاح استخر توت زاغ براندود، پایگاه بسیج روستای مسک و بهره‌برداری از مسجد امام محمد باقر (ع) شهر اسدیه از جمله طرح‌های عمرانی درمیان به شمار می‌رود.

وی قدرت تخریب بمب‌های فرهنگی دشمن را بسیار اثرگذارتر از هزاران بمب اتمی و شیمیایی دانست و ادامه داد: امروز دشمن با انواع هجمه‌های فرهنگی و ضد دینی ایمان و باور جوانان را هدف گرفته و بر آن است تا به هدفی که در هشت سال جنگ تحمیلی به آن نرسیده در جنگ نرم دست یابد.

فرمانده سپاه ناحیه درمیان اضافه کرد: در طول هفته دفاع مقدس اجرای 130 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان اجرا می‌شود که رژه موتوری، صبحگاه مشترک پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده‌های معزز شاهد و تجلیل از فرزندان جانبازان و ایثارگران از مهم‌ترین آنها به شمار می‌رود.

مقدادی از برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان درمیان با همکاری پایگاه‌های مقاومت دانش‌آموزی در پایان هفته جاری خبر داد و افزود: از ابتدای هفته دفاع مقدس تاکنون بالغ بر 90 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان اجرا شده است.

وی ‌حماسه هشت سال دفاع مقدس را نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی در برابر دشمن بعثی برشمرد و تأکید کرد: دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورمردان بزرگی است که تا پای جان در برافراشته نگه داشتن پرچم اسلام و قرآن تلاش کردند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول