اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دماوند:

بسیجیان دماوند میزبان دشت شقایق‌ها شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند از برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی در این شهرستان خبر داد و گفت: بسیجیان دماوند میزبان دشت شقایق‌ها شدند.

بسیجیان دماوند میزبان دشت شقایق‌ها شدند

داود طایفه‌خانی در حاشیه نشست فرماندهان نواحی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران که در سالن جلسات این سپاه در شهرری برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از از برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی در شهرستان دماوند خبر داد و گفت: بسیجیان دماوند میزبان دشت شقایق‌ها شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند با اشاره به این خبر گفت: اکنون با تغییر رویکرد جنگ دشمن و تبدیل شدن جنگ سخت به جنگ نرم، سیستم دفاعی نیروهای سپاه نیز تغییر یافته است و با توجه به رسالتی که در حفظ از کیان جامعه برعهده داریم به‌دنبال راهکاری مطمئن برای مقابله حملات فرهنگی دشمن هستیم و یکی از این راهکارها به کارگیری توانمندی‌ها و استعداد هنری و فرهنگی جوانان در راستای تقویت ارزش‌های دفاع مقدس و باورهای دینی است.

وی در ادامه گفت: امسال درصد قابل توجهی از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان دماوند با رویکرد فرهنگی برگزار می‌شود که عمده این برنامه‌ها شامل جشنواره‌های هنری، نمایشگاه‌های فرهنگی، یادواره شهدا و اجرای همایش‌هایی با موضوع روز جامعه و در راستای بصیرت افزایی جوانان است که بنا به فراخور موقعیت و ظرفیت فرهنگی پایگاه‌های بسیج هر شهر به اجرا درمی‌آید.

طایفه‌خانی در ادامه میزبانی شهرستان دماوند از جشنواره ادبی "بردشت شقایق" را نقطه عطفی برای حضورچشمگیر بسیجیان شهرستان دماوند در رقابت‌های فرهنگی دانست و گفت: برپایی جشنواره داستانی بر دشت شقایق بستر مناسبی را برای آماده سازی جوانان برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن فراهم می‌کند که تاثیرگذاری آن را حتی در سطوح بین‌المللی هم می‌توانیم مشاهده کنیم.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند این جشنواره در قالب ارائه آثار داستانی  در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و پس از داوری آثار ادبی سه نفر از هر رده سنی به عنوان نفرات برتر جشنواره انتخاب شدند.

این گزارش حاکی است، این جشنواره با حضور فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء (ع)استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دماوند، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، مسئول کانون هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)استان تهران، داوران و هنرمندان بسیجی شهرهای بومهن، رودهن، دماوند، اسلامشهر، پاکدشت، ورامین، شهر قدس و ... در کانون فرهنگی کوثر شهرستان دماوند برگزار شد. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول