اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش آبادان:

55 درصد شهدای پالایش و پخش کشور مربوط به آبادان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: بیش از 55 درصد شهدای پالایش و پخش کشور به پالایشگاه آبادان تعلق دارد.

55 درصد شهدای پالایش و پخش کشور مربوط به آبادان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مسلم رحیمی در یادواره 239 شهید پالایشگاه نفت آبادان که با حضور معاون وزیر نفت کشور، امام جمعه آبادان، مسئولان شهرستان و خانواده‌های این شهیدان در سالن سینما نفت آبادان برگزار شد، اظهار کرد: پالایشگاه آبادان یکی از سنگرهای مقاوم شهر آبادان و به عنوان کانون اصلی منابع انسانی و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی افزود: بیش از 55 درصد شهدای پالایش و پخش کشور به پالایشگاه آبادان تعلق دارد و این مهم سبب شد که ما در یک حرکت اساسی برای نخستین بار از خانواده‌‌های این عزیزان بعد از 25 سال تقدیر و تشکر کنیم.

وی در ادامه به قرائت پیام وزیر نفت کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره 239 شهید پالایشگاه نفت آبادان در بین حضارجلسه پرداخت.

رستم قاسمی در این پیام ضمن گرامی داشت یاد و خاطره جان برکفان عرصه صنعت نفت کشور و همه شهدای انقلاب اسلامی ایران بیان داشته بود: لازم می‌دانم یاد شهدای گران قدر انقلاب ازآغاز تا کنون به خصوص سنگربانان صنعت نفت کشور و به ویژه 239 شهید پالایشگاه نفت آبادان را گرامی بدارم.

وی افزود: سنگربانان صنعت نفت در یک جهاد اکبر با آخرین قطره از خون خود در راه بالندگی نظام و ملت ایران تلاش کردند و با فداکاری‌های خود ما را در میان کشورهای صنعت‌گر جهان سربلند کردند.

وزیر نفت کشور در قسمتی دیگر از این پیام خود که توسط مدیرعامل پالایشگاه آبادان قرائت شد، اظهار کرد: وظیفه امروز ما در ادای دین به شهدای راه حق گرامی داشتن خانواده‌ها و یادگارهای آن عزیزان رفته است که امروز با صبر و استقامت بی‌مثال خود دشمنان زبون انقلاب را مات و متحیر کرده‌اند.

در حاشیه این مراسم شاعر علی معینی‌پور در مدح و ثنای امام رضا(ع) شعر سرودند و از خانواده‌های شهدای پالایشگاه نفت آبادان تقدیر شد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول