اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی آتش‌نشان

مسابقه شنای آب‌های آزاد در شوشتر برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت 7 مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی، مسابقات شنای رودخانه‌ای در شوشتر برگزار و به نفرات برتر هدایایی تقدیم شد.

مسابقه شنای آب‌های آزاد در شوشتر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی عصر امروز در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که به ابتکار شهرداری برگزار شد بیش از 300 نفر شناگر شرکت کرده است.

مهدی ایوبی با اشاره به معرفی وظایف آتش نشانان در این مسابقات گفت: در این مسابقات تلاش داشتیم تا وظایف آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرها را به مردم آموزش دهیم و به این دلیل آموزش‌هایی نیز برای مردم شرکت کننده در این مسابقات در نظر گرفته شده بود.

وی با تاکید بر محل برگزاری این مسابقه پرهیجان تاکید کرد: همه شرایط برای ایمنی شناگران در رودخانه پیش بینی شده بود و نجات غریق‌های متعددی در این مراسم حضور داشتند.

ایوبی با اشاره به اینکه سازمان‌های دیگری نیز در این دوره از مسابقات با شهرداری شوشتر و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شوشتر همکاری کرده‌اند، افزود: هیئت شنای شهرستان شوشتر نیز در کنار شهرداری در برگزاری این مسابقات همکاری کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: این نخستین دوره از مسابقات شنای آب‌های آزاد یا رودخانه‌ای است که در سطح  شوشتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول